شناسهٔ خبر: 46218151 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری ۹۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در برخوار / اتوبوسی با محموله پوشاک قاچاق در گلپایگان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۹۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در برخوار

سرهنگ"نعمت خلیلی فرمانده انتظامی شهرستان برخوار گفت: در ادامه رسیدگی به گزارش‌های اعلام شده از سوی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ و در بررسی‌ها و تحقیقات میدانی پلیس، طرح عملیاتی استانی نصر ۱۲۵ با محوریت مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر در شهرستان برخوار به مدت ۸ روز اجرایی شد.

او با اشاره به انهدام ۹ باند پاتوق مواد مخدر در این طرح اضافه کرد: در نتیجه اجرای این طرح، در مجموع ۹۵ متهم دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: همچنین در اجرای این طرح عملیاتی تعداد ۲۳ نفر سارق دستگیر و ۲۱ فقره سرقت کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار تصریح کرد: دستگیر شدگان نیز با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ خلیلی در پایان با قدردانی از همراهی خوب شهروندان در اجرای طرح‌های امنیت بخش پلیس گفت: شهروندان عزیز در کلیه ساعات شبانه روز از طریق تلفن ۱۱۰ می‌توانند گزارش‌ها و اطلاعات خود در زمینه هرگونه ناهنجاری اجتماعی به پلیس گزارش کنند.

 

اتوبوسی با محموله پوشاک قاچاق در گلپایگان

سرهنگ " علی سبحانی فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: ماموران پاسگاه انتظامی کناررودخانه با همکاری یگان امداد شهرستان گلپایگان حین اجرای طرح ایست و بازرسی در محور "خمین – گلپایگان" به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک هزار و ۲۹۲ ثوب انواع البسه قاچاق، ۲۶۰ جفت کفش خارجی فاقد مدارک گمرکی و قانونی کشف شد که توسط کارشناسان مربوطه ۶۰۰ میلیون ریال ارزش گذاری شدند.

دستگیری ۹۵ معتاد و خرده فروش مواد مخدر در برخوار / اتوبوسی با محموله پوشاک قاچاق در گلپایگان



فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: در این رابطه یک قاچاقچی کالا دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

کشف بیش از ۲ هزار ترقه و مواد محترقه غیر مجاز در فریدن

سرهنگ "مختار بهارلو بیان داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی در بازدید از واحد‌های صنفی سطح شهرستان تعداد ۲ هزار و ۶۴۰ عدد ترقه و مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

او افزود: این کشفیات با اخذ حکم قضایی و درخصوص بازرسی و کنترل صنوف پیرامون چهارشنبه آخرسال در ۲ مرحله انجام شد که تعداد ۲ هزار و ۶۴۰ عدد انواع مواد محترقه خارجی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و جهت سیرمراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بهارلو ادامه داد: امید است والدین محترم در این روز‌های پایانی سال مراقب فرزندان خود باشند و هر گونه اخبار در خصوص مواد محترقه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کلاهبرداری اینستاگرامی با شگرد فروش کالا‌های آرایشی و بهداشتی

سرهنگ "سید مصطفی مرتضوی گفت: با ارائه مرجوعه قضائی توسط یکی از شهروندان مبنی بر فعالیت فردی ناشناس در اینستاگرام در خصوص تبلیغ و فروش غیر مجاز لوازم آرایشی و بهداشتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان داشت: با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان مشخص گردید محصولات خریداری شده توسط شاکی علاوه بر اینکه تقلبی و فاقد مجوز‌های بهداشتی بوده، عوارض زیادی برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

او افزود: با انجام اقدامات فنی توسط کارشناسان پلیس فتا متهم در منزل خود که محل فروش و توزیع انواع کالا‌های آرایشی و بهداشتی تقلبی کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ مرتضوی به شهروندان توصیه کرد: سود آوری صرفأ از اهداف اصلی برخی از کاربران در فضای مجازی است که بیشتر کاربران این موضوع را جدی نمی‌گیرند و قبل از بررسی نوع کالا و بستری که اقدام به فروش لوازم تخصصی می‌نماید، ناآگاهانه وارد عمل می‌شوند در حالیکه باید در نظر داشت، وجود کثرت مخاطبان یک صفحه اجتماعی، دلیل بر مجوز، صحت و ارائه کالای سلامت محور توسط گرداننده آن صفحه و یا کانال نمی‌باشد.

سرهنگ مرتضوی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز فوریت‌های سایبری پلیس فتا نیز به صورت ۲۴ ساعته به نشانی www.cyberpolice.ir آماده دریافت گزارشات شهروندان در فضای مجازی است.

 

انتهای پیام/م

نظر شما