شناسهٔ خبر: 46193923 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

سخنگوی ستاد ملی کرونا :

فهرست جدید رنگ بندی شهرها امروز اعلام می شود / ۱۴ شهرستان‌ قرمز

سخنگوی ستاد ملی کرونا اعلام کرد: آخرین به روز رسانی رنگ شهرها با توجه به شرایط کرونایی امروز یکشنبه انجام و شب منتشر می شود .

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی بر خلاف وعده ایرج حریرچی معاون وزیر بهداشت اعلام رنگ بندی جدید کرونایی شهرهای ایران دیروز شنبه انجام نشد که آخرین فهرست موجود هم مربوط به 7 اسفند است .

در این رابطه علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی کرونا اعلام کرد: آخرین به روز رسانی رنگ شهرها با توجه به شرایط کرونایی امروز یکشنبه انجام و شب منتشر می شود . محدودیت‌های سفر هم با توجه به رنگ‌های اعلامی تا پایان نوروز ادامه دارد. علاوه بر این ممنوعیت تردد شبانه در همه شهرها در نوروز همچنان پابرجا خواهد بود .

به گفته وی ، هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی در مسافرت بین شهری و تعطیلات نوروز هم باید آزمایش مربوط به ۹۰ ساعت قبل ارائه شود.

رئیسی با اعلام اینکه ۱۴ شهرستان‌ قرمز برای نوروز مشخص شده اند ، ادامه داد: در استان خوزستان شهرستان‌های آبادان، امیدیه، اندیمشک، اهواز، ایذه، بندرماهشهر، بهبهان، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر، کارون، مسجد سلیمان و در استان کهگیلویه و بویر احمد شهرستان گچساران تا ۱۳ فروردین دارای وضعیت قرمز و محدودیت تردد نوروزی هستند . 

در این میان معاون استاندار خراسان رضوی هم گفت: مشهد در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد و طبق مصوبه دیروز ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به شهرهای زرد و نارنجی ممنوع است . بنابراین از مردم تقاضا دمی شود از سفر به مشهد و استان خراسان رضوی پرهیز کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

نظر شما