به گزارش مشرق، حاجی رضا تیموری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران صبح امروز در دیدار با فرماندار قرچک در خصوص سیاستهای شرکت توزیع برق استان تهران اظهار کرد: با توجه به استراتژیهای وزارت نیرو، تلاش برای خدمت رسانی بهینه و افزایش سطح رضایتمندی مشترکان سرلوحه کار شرکت توزیع نیروی برق استان تهران است.
بیشتر بخوانید:
هشدار به استخراجکنندگان رمز ارز در منازل!
وی گفت: فرآیند اجرای «قبض سبز» با هدف تأمین رضایت شهروندان، جلوگیری از اثرات مخرب زیست محیطی، افزایش بهره وری و صرفه جویی در هزینهها در این شرکت اجرایی شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ادامه داد: در حال حاضر قبض مشترکین به طور پیامک ارسال شده و شرایط پرداخت با درگاههای مختلف برای مردم فراهم است همچنین ۴۰ خدمت از طریق اپلیکیشن، وب سایت و سامانه تلفنی انجام گرفته و نیاز به مراجعه حضوری نیست.
تیموری تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد خدمات ما به طور غیرحضوری در حال انجام بوده و سعی میشود تا پایان سال به ۱۰۰ درصد رشد پیدا کند.
وی بیان کرد: از فرمانداران استان تهران تقاضا داریم در این مسیر شرکت برق را یاری کرده تا خدمات غیرحضوری میان مردم ترویج یابد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران ابراز کرد: قدرت تولید برق در کشور ما بالا بوده اما سرانه مصرف خانگی سه برابر کشورهای اروپایی است و از مردم تقاضا داریم بهینه سازی مصرف را جدی گرفته تا بتوانیم سرمایههای کشور و تلاش متخصصین حوزه برق را حفظ کنیم.
نظر شما