شناسهٔ خبر: 46183791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آمار کرونا در البرز| ثبت سه فوتی و بستری 27 بیمار بدحال

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه در حال حاضر 359 نفر در مراکز درمانی استان البرز بستری هستند، گفت: طی 24 ساعت گذشته 27 بیمار با علائم کرونا در مراکز درمانی بستری شدند و سه نفر دیگر جان خود را از دست دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد فتحی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت کرونا در ۲۴ ساعت گذشته استان البرز، گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ اسفند ماه ۲۷ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: مجموع کل موارد بستری شامل (قطعی، محتمل و مشکوک)، از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز ۳۲ هزار و ۵۸۴ نفر است.

فتحی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳۵۹ نفر شامل موارد (قطعی، محتمل و مشکوک)، در مراکز درمانی بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد، ابتلای ۱۵۸ نفر به بیماری کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.

وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۲۷۸۱ نفر رسیده است.

این مقام مسؤول در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۲۹ هزار و ۴۴۰ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده اند.

انتهای پیام/ج

نظر شما