شناسهٔ خبر: 46178047 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ویژه برنامه های نوروزی تلویزیون اعلام شد

معاون سیما از تهیه و تدارک برنامه های مختلف ویژه نوروز در شبکه های مختلف سیما خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، مراسم اعلام برنامه های ویژه نوروز 1400 صبح امروز -شنبه 23 اسفندماه- با حضور حمید شاه آبادی (معاون سیما) و نمایندگان رسانه های جمعی در سالن همایش های صداوسیما برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این مراسم شاه آبادی طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان بیماری کرونا و قدردانی از مرتضی میرباقری معاون پیشین سیما در سخنانی گفت: سال 99 با فراز و فرودهای خود می گذرد و رسانه داشته هایش را به میان اورد و چون مردم را به خانه دعوت کرده بوذیم امار و ارقام نشان داد که تلویزیون توانسته دست پر باشد.

وی ادامه داد:  در سال 99بخش زیادی از مباحث به اقتصاد مقاومتی و جهش اقتصادی اختصاص داشت و در معاونت سیما با عنوان جهش کیفیت پیش رفت.

شاه آبادی در ادامه سخنانش به رویدادهای سال 99 اشاره کرد و اقدامات تلویزیون در حوزه های مختلف را برشمرد و گفت: در این مدت 800قطعه سریال تولید شده و در حوزه سینما نیز بیش از 5 هزار فیلم پخش شد و 409 تا آنها فیلم اولی بود و تلاش شد کمتر از فیلم های آمریکایی استفاده شود. همچنین مستندهای بسیاری در این مدت روی آنتن رفت. در حوزه پویانمایی نیز بیش از 8 هزار و 800 اثر تولید شد. 

وی همچنین درباره مسابقات تلویزیونی نیز توضیح داد: مسابقات ایران، ایرانیش، محاکات،کودک شو، اسرا، راز جدید، فرمانده ورزشی و.. را خواهیم داشت.

به گزارش فارس، بخش دیگر این نشست به پرسش و پاسخ با خبرنگاران اختصاص داشت.

انتهای پیام/

نظر شما