شناسهٔ خبر: 46175632 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

بازگشایی تمام محورهای مواصلاتی به جز یک محور

معاون سازمان راهداری کشور گفت: هم اکنون به جز گردنه گدوک در محور فیروزکوه بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
اکبری در ارتباط تلفنی با شبکه خبر افزود: از عصر روز گذشته همزمانی بارش برف و وزش باد شدید با سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت باعث وقوع کولاک شدید در محور‌های مهمی همچون آزادراه‌های قزوین به زنجان، زنجان به تبریز، محور‌های چالوس، هزار، فیروزکوه و محور دامغان به گرمسار شد.

وی گفت: با وجود حضور راهداران در محور‌های درگیر، به دلیل شدت کولاک امکان تردد از ماشین‌های راهداری در این محور‌ها سلب شد.

او با بیان اینکه شدت کولاک باعث کاهش فاصله دید به کمتر از ۲ متر شد، افزود: برای ساعاتی تعدادی از هموطنان در محور‌ها گرفتار شدند.

اکبری گفت: هم اکنون گردنه گدوک در محور فیروزکوه با وجود ادامه کولاک شدید همچنان مسدود و ادامه فعالیت به ماشین‌های راهداری داده نمی‌شود.

او افزود: از امروز و با کاهش شدت کولاک، به مرور اجازه بازگشایی در محور‌های مواصلاتی داده می‌شود.

معاون سازمان راهداری گفت: وقوع بهمن در مور چالوس باعث انسداد این محور شده و تا عصر امروز پس از تخلیه برف و بازرسی محور بازگشایی می‌شود. در محور هراز هم عصر روز گذشته علاوه بر ریزش کوه به دلیل شدت بارندگی، شاهد وقوع بهمن بودیم.

اکبری از هموطنان خواست از تردد غیرضرور در محور‌های کوهستانی تا آخر وقت امروز خودداری و در صورت ضرورت از زنجیر چرخ استفاده کنند.

او گفت: مسافران قبل از اقدام به سفر با شماره ۱۴۱ تماس گرفته و از اوضاع راه‌های کشور مطلع شوند.
<div id="video-display-embed-code_364777" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/812527/364777?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما