شناسهٔ خبر: 46173071 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

به مناسبت روز شهید؛

سازمان فرهنگی شهرداری کرج تمثال شهدا و گل اهدا کرد

کرج - ایرنا - سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج در روز گرامیداشت شهید با اهدای تمثال شهدا و گُل به خانواده‌های معزز شهیدان ، یاد و خاطره جهادگران راه وطن را بار دیگر زنده نگاه داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شامگاه جمعه  واحد ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، روز ۲۲ اسفندماه به نام گرامیداشت یاد شهدا نام‌گذاری شده است ، که مدیریت شهری کرج در این روز با اقدامی متفاوت و زیبا یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس ، انقلاب اسلامی و مدافع حرم گرامی داشت.

کارکنان سازمان فرهنگی هنری و ورزشی شهرداری کرج  با حضور در مقابل درب منازل خانواده‌های معزز شهدا، با اهدای تمثال شهید همان خانواده و تقدیم گُل، مجاهدت ها و رشادت های شهدای والامقام را ستودند.

مدیریت شهری کرج اعلام کرد که مردم و مجموعه مدیریت شهری همچنان مدیون خون شهدا بوده و از هر اقدامی در زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کوتاهی نخواهند کرد.

همچنین علاوه بر این، گروه‌های مختلف اهداکننده‌ی گل با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین مزار شهدای دفاعمقدس  در اماکن متبرکه نیز به اهدای گل و ادای احترام به ساحت مقدس شهدا پرداختند.

این اقدامات در جهت ایجاد شورو نشاط اجتماعی بین شهروندان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزنده نگه‌داشتن یاد تمامی شهدا در کلیه‌ی عرصه‌های خدمت و از طرفی پیوند عمیق مجموعه مدیریت شهری و عموم مردم صورت گرفته و تداوم خواهد داشت.

 سازمان فرهنگی شهرداری کرج روز گذشته نیز در ابتکار و اقدامی خاص در روز بعثت پیامبر اکرم (ص)، با شعار کرج خانه من که برای سال ۱۴۰۰ طراحی‌شده و اتفاقات خاص و زیبایی را در بر خواهد داشت، هزاران گل در معابر شهری به شهروندان تقدیم کرد.

 گروه‌های مختلف با حضور در نقاط مختلف شهر اقدام به اهدای گُل به مردم نموده و شورونشاط و مهربانی را به کرجی‌ها تقدیم می‌کردند.

مردم استان البرز پنج هزارو۲۵۰ تن از بهترین فرزندان خود را برای پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع ارزش های الهی تقدیم آرمان های والای نظام اسلامی کردند.

بیشترین تعداد شهدای استان مربوط به کلانشهر کرج است.

نظر شما