شناسهٔ خبر: 46170902 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بارش برف در برخی محورهای کوهستانی گیلان به 25 سانتیمتر رسید

رشت - ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به بارش باران و برف و وزش باد شدید در نقاط مختلف استان گفت: در برخی محورهای جاده ای در شمال غربی ارتفاع برف به ۲۵ سانتیمتر رسیده اما تا کنون مشکل خاصی از ناحیه بارش ها گزارش نشده است.

صاحب‌خبر -

امیر مرادی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی هماهنگی های انجام شده با دستگاهها تمامی دست اندرکاران مربوطه در آماده باش هستند تا در صورت بروز هر مشکلی برای رفع آن اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز گفت: ارتفاع برف در محور اسالم- خلخال ۲۰-۲۵ سانتیمتر، پونل- خلخال ۱۵ تا ۲۰ سانتیمتر  رسیده و  در محورهای سیاهکل- دیلمان، بلوردکان- خصیب دشت و توتکابن - حشمت آباد - قوشه لانه بارش برف شدید گزارش شده است.

 فریبرز مرادی افزود: تا کنون ۵۰ کیلومتر از محورهای برف گیر استان به حجم ۱۵۳ هزار و ۲۰۰ مترمکعب برفروبی شده و ۶۴ تن  نیز شن و نمک مصرف شده است.

همچنین شبنم هادی نژاد سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: طی سه ساعت اخیر سرعت باد درشهرهایی همچون  منجیل ۹۰.۷  کیلومتر بر ساعت، رضوانشهر ۶۹.۸  کیلومتر بر ساعت، املش ۴۴.۳ کیلومتر بر ساعت و رشت ۲۵.۹ کیلومتر بر ساعت  رسیده است.

براساس گزارش هواشناسی بارش تا صبح فردا (شنبه) در استان ادامه دارد.

نظر شما