شناسهٔ خبر: 46159768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی| ذوب‌آهن ۲ - پدیده یک/ دومین برد حسینی با حذف پدیده از جام حذفی

گروه استان‌ها- دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پدیده خراسان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با نتیجه ۲ بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال از ساعت 15 امروز تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پدیده خراسان در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

ذوب‌آهن که با حضور مجتبی حسینی روی نیمکت این تیم هفته گذشته مقابل ماشین‌سازی تبریز به پیروزی رسید امیدوار است تا با شکست پدیده اوضاع خود را سر و سامان بخشد و تا حدی نتایج ضعیف این فصل خود را جبران کند.

در آن سوی میدان تیم پدیده که پس از کش و قوس‌های فراوان به بخش دولتی در استان خراسان رضوی واگذار شد هفته گذشته با 2 گل پیکان را شکست داد و امیدوار است تا با پیروزی در این دیدار به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

مجتبی حسینی تیم خود را با ترکیب یوسف بهزادی، وحید محمدزاده، سیدعبدالله حسینی، مسعود ابراهیم‌زاده، قاسم حدادی‌فر، میلاد جهانی، رضا محمودآبادی، دارکو بیدوف، فرشاد محمدی‌مهر، محمد سلطانی‌مهر و مجتبی حق‌دوست وارد زمین مسابقه کرده بود.

پدیده نیز با ترکیب اولیه میلاد فراهانی، امید منصوری، فرشاد فرجی، محمدعرفان معصومی، امین قاسمی‌نژاد، ابوذر صفرزاده، مهرداد بایرامی، محمدعلی فرامرزی، معراج پورتقی، یوسف وکیا و امیرحسین کریمی این دیدار را آغاز کرد.

در اولین فرصت این دیدار و در دقیقه یک پاس در عرض میلاد جهانی با شوت سرضرب محمد سلطانی‌مهر از پشت محوطه جریمه همراه بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه میلاد فراهانی به بیرون رفت.

در ادامه حملات پردامنه ذوب‌آهن نتیجه داد و در دقیقه 8 سانتر فرشاد محمدی‌مهر با ضربه سر مجتبی حق‌دوست همراه بود و این ضربه دقیق دور از دستان فراهانی وارد دروازه پدیده شد.

در دقیقه 22 ضربه آرام میلاد جهانی از درون محوطه جریمه پدیده در اختیار فراهانی قرار گرفت.

در دقیقه 26 تیم پدیده در فرصتی طلایی برای گلزنی قرار داشت که سانتر بازیکنان این تیم به امین قاسمی‌نژاد رسید که مسعود ابراهیم‌زاده توپ را از روی خط دروازه ذوب‌آهن دفع کرد.

این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که تیم پدیده برای فرار از شکست و خطر حذف شدن با انگیزه بیشتری نسبت به ذوب‌آهن وارد زمین مسابقه شد و حملات خود را بر روی دروازه این تیم آغاز کرد.

در دقیقه 46 ضربه امین قاسمی‌نژاد از کنار دروازه یوسف بهزادی به بیرون رفت.

در دقیقه 61 پاس در عرض مجتبی حق‌دوست با ضربه آرام قاسم حدادی‌فر همراه بود که این ضربه در اختیار دروازه‌بان پدیده قرار گرفت.

در دقیقه 62 دفع ناقص مدافعان ذوب‌آهن توپ را در اختیار ابوذر صفرزاده قرار داد که ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی از بالای دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 69 ضربه کم‌دقت محمدعلی فرامرزی از سمت چپ محوطه جریمه ذوب‌آهن با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

در دقیقه 79 سانتر صادق صادقی با ضربه امید منصوری همراه بود که از کنار دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 86 پاس مهرداد قنبری به میلاد جهانی رسید و این بازیکن را در فرصتی تک به تک با میلاد فراهانی قرار داد و جهانی پس از دریبل دروازه‌بان پدیده گل دوم ذوب‌آهن را به ثمر رساند تا خیال مجتبی حسینی از پیروزی راحت شود.

در دقیقه 89 سانتر امین قاسمی‌نژاد در درون محوطه جریمه ذوب‌آهن به صورت اتفاقی به وحید محمدزاده برخورد کرد و درون دروازه ذوب‌آهن قرار گرفت.

در دقیقه 92 ضربه صادق صادقی از پشت محوطه جریمه ذوب‌آهن با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت تا حسینی نفسی به راحتی بکشد.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به سود ذوب‌آهن به پایان رسید تا دومین برد حسینی با حذف پدیده و یاران سیدمهدی رحمتی از جام حذفی همراه باشد.

انتهای پیام/172/ف

نظر شما