شناسهٔ خبر: 46155277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای «پویش شهید مهربان من»/ سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به برگزاری پویش «شهید مهربان من» با هدف سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید گفت: مراسم کاشت درخت با عنوان «به یاد هر شهید، یک درخت» برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

احمد عباسیه‌بزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه روز ۲۲ اسفند توسط شورای عالی انقلاب روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است اظهار کرد: در هفته بزرگداشت شهدا و ایثارگران علاوه بر پویش اهدای خون با عنوان نسل لاله‌ها، از ۱۱۴ کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه مردمی با عنوان "پویش شهید مهربان من" سرپرستی یک یتیم به نیابت از یک شهید پیگیری می‌شود افزود: اجرای طرح ویزیت رایگان و پایش سلامت جامعه ایثارگری نیز از دیگر طرح‌های قابل اجراست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان به برگزاری آیین اعطای تندیس فداکاری به دانشجویان فداکار در حوزه ایثار اجتماعی اشاره کرد و یادآور شد: بر این اساس همزمان ۳۰۰ تندیس به فداکاران عرصه سلامت در سراسر کشور اعطا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سپاس در این هفته خاطرنشان کرد: طبق هماهنگی صورت گرفته با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار در شب یا روز ۲۲ اسفندماه؛ با یک پدر، مادر، همسر و فرزند شهید دیدار خواهیم داشت.

عباسیه بزرگی به برگزاری مراسم اهتزاز پرچم و تعویض پرچم و گلباران گلزار مطهر شهدا اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش ملی علمی و حقوقی کنگره ملی «لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز» نیز از جمله برنامه‌هاست.

 وی با بیان اینکه همایش سراسری لشگر فرشتگان تاریخ‌ساز تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده نیز برگزار شد افزود: مسابقه فرهنگی با عنوان آیات لاله‌ها با ۲۲ سوال از قرآن با موضوع ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

وی از برگزاری مراسم کاشت درخت با عنوان «به یاد هر شهید، یک درخت» خبر داد و بیان کرد: برگزاری جشنواره و مسابقات ورزشی یادواره زنان شهیده، جانباز و آزاده نیز در نظر گرفته شده است‌.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/ 

نظر شما