شناسهٔ خبر: 46136642 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تدوین برنامه اجرایی ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای سازمان در سطح مدیران میانی

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، از تدوین برنامه ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای سازمان در سطح مدیران میانی با همکاری اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، داود ناصری امید، مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان با اعلام این خبر گفت: در اجرای تصویب نامه‌های شورای عالی اداری و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، ارتقای شایستگی‌های مدیران، ایجاد بستر مناسب برای تحقق اصل دانش گرایی، شایسته سالاری و حرفه‌ای گرایی و جانشین‌پروری در انتصاب و ارتقای مدیران از جمله اهداف ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران در سطح میانی است. 

داود ناصری امید افزود: فراهم کردن سازو کارهای مناسب برای شناسائی و توسعه ظرفیت ها، قابلیت‌ها و شایستگی‌های مدیران پایه و عملیاتی مستعد احراز پست‌های مدیریت میانی، افزایش انگیزه کارشناسان و مدیران پایه و عملیاتی توانمند از طریق فضای رقابتی و عادلانه در انتخاب و انتصاب به پست‌های مدیریت میانی سازمان از دیگر اهداف ارزیابی شایستگی‌های عمومی مدیران در سطح میانی بوده است. 

وی گفت: در مرحله اول حدود ۳۰ نفر از مدیران پایه، عملیاتی و میانی جهت ارتقا و جانشین‌پروری به سطح میانی ادارات کل استان‌های (مازندران، اصفهان، قم، همدان، قزوین و تربیت مربی) به اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی معرفی و مقرر است در روزهای سه شنبه ۱۹/۱۲/۹۹ و چهارشنبه موزخ ۲۰/۱۲/۹۹ در مرکز تربیت مربی و پژوهش‌های فنی و حرفه‌ای ارزیابی شایستگی عمومی برگزار شود. 

مدیر کل منابع انسانی و پشتیبانی سازمان بیان داشت: با توجه به تفاهم نامه سازمان با کانون ارزیابی و توسعه شایستگی وزارت متبوع و همکاری و مساعدت مطلوب اداره کل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی، هزینه‌های برگزاری ارزیابی در مقایسه با سال گذشته به میزان ۷۵ درصد کاهش یافته است. 

ناصری امید گفت: از جمله دستاوردهای مهم برنامه، شناسائی، ایجاد بانک اطلاعاتی قوی و پرورش و توسعه مدیران حرفه‌ای مورد نیاز سازمان در آینده است.

 

نظر شما