شناسهٔ خبر: 46093074 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود در عربستان/ انتقاد رئیس‌جمهوری آمریکا از سیاست‌های جمهوری‌خواهان/ اذعان عربستان به هدف قرار گرفتن یکی از «حفاظت‌شده‌ترین تأسیسات نفتی» این کشور

هشدار سفارت آمریکا به اتباع خود در عربستان، انتقاد رئیس‌جمهوری آمریکا از سیاست‌های جمهوری‌خواهان و اذعان عربستان به هدف قرار گرفتن یکی از «حفاظت‌شده‌ترین تأسیسات نفتی» این کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،  وزارت انرژی عربستان اذعان کرد که یکی از «حفاظت‌شده‌ترین تأسیسات نفتی» این کشور هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

- در پی حملات موشکی و پهپادی انصارالله به عربستان سعودی، سفارت آمریکا در ریاض از اتباعش خواست احتیاط کنند.

- باشگاه اسیر فلسطین در گزارشی اعلام کرد که همزمان با روز جهانی زن، ۳۵ زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی در اسارت به سر می‌برند.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت که درباره حضور نظامیان این کشور در افغانستان همه گزینه‌ها روی میز است.

- نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی برای همکاری با شرکت‌کنندگان در توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ به منظور احیای این توافق اعلام آمادگی کرد.

- عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن برخی گزارش‌ها مبنی بر دیدار نمایندگان این گروه باهیأت آمریکایی در مسقط را نادرست خواند و تأکید کرد که این دیدار، مستقیم نبوده است.

- رئیس‌جمهوری آمریکا با انتقاد از سیاست‌های جمهوری‌خواهان گفت که آنها به دنبال تضعیف دموکراسی آمریکا و حق رای دادن هستند.

 

نظر شما