شناسهٔ خبر: 46081704 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اتهامات جدید علیه رشید مظاهری

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال اتهامات جدیدی به دروازه‌بان این تیم زده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سعید عزیزیان که چند روز قبل در مصاحبه‌ای رشید مظاهری را متهم به توهین به او در حین تمرین کرده بود، امروز و در مصاحبه‌ای که با روزنامه گل داشته، حرفهای جدیدی زده است.

عزیزیان گفته است: مظاهری در طول فصل مشکلاتی داشت و من سرپوش می‌گذاشتم. هر جا بحثی بود یک طرف آن مظاهری بود. در بحث با های وب سر پیراهن بحث کرد و تمرکز خودش و تیمش را به هم زد. در بحث غذا هم تنها کسی که اعتراض داشت او بود و یکبار هم هنگام ناهار وقتی چند بازیکن دیر سر میز آمدند و وریا آنها را جریمه کرد، تنها کسی که اعتراض داشت، مظاهری بود.

عزیزیان در ادامه صحبتهایش سراغ اتفاقات قبل از بازی با مس رفسنجان رفته است: وقتی مظاهری متوجه شد جایی در ترکیب ندارد، من مشغول دیدن کار گلرهای جوان بودم که او سر و صدا کرد و گفت که چرا مرا نمی‌بینی؟ مظاهری این سابقه را در تیمهای دیگر هم داشت و جو تیم را به هم ریخت و بعد هم گفت پای من درد می‌کند و از تمرین بیرون رفت و روی پایش یخ گذاشت.

گویا صحبتهای حسینی با مظاهری هم تاثیری در تغییر وضعیت نداشته است. ادامه صحبتهای عزیزیان را بخوانید: با حسینی کار می‌کردم که به مظاهری گفت رشید جان فردا بازی داریم و این بحث‌ها را کنار بگذار چون تمرکز تیم به هم می‌خورد اما مظاهری دوباره بحث کرد و رفت بیرون و روی پایش یخ گذاشت و داشت از محل تمرین بیرون می‌رفت که پشت سر من بود و الفاظ رکیکی به من گفت.

مربی سابق دروازه‌بان‌های استقلال در واکنش به اینکه مظاهری حرفهای او را قبول نکرده، گفته است: من شاهد دارم که او الفاظ رکیکی به کار برد. اگر کاری نکرده چرا عذرخواهی می‌کند؟ شاهدان آنجا بودند و به دادگاه می‌آیند و شهادت می‌دهند.

 

نظر شما