شناسهٔ خبر: 4607669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با تعلل بیشتر دانشگاه آزاد مشهد در ساخت المان شهدا؛

بسیج دانشجویی در قالب اردوهای جهادی المان شهدا را می‌سازد

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد با اشاره به تعلل دانشگاه در ساخت المان شهدای گمنام دانشگاه گفت: اگر دانشگاه تا پایان خرداد ماه سال ۹۴ وضعیت ساخت المان شهدا را مشخص نکند، بسیج دانشجویی این آمادگی را دارد که با کمک‌های مردمی و در قابل اردوهای جهادی این المان را بسازد.

صاحب‌خبر -

علی سلطانی، مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد در گفتگو با «خبرگزاری دانشجو» در مشهد، با اشاره به سخنان شیخ الاسلامی، رئیس دانشگاه آزاد مشهد در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه گفت: بسیج دانشجویی جریان گفتمان انقلاب را در پیش گرفته و در عمل نشان خواهد داد که سیاستش چگونه خواهد بود، در زمان انتخابات نیز به نفع هیچ حزب و گروهی کار نخواهد کرد.

 

وی با اشاره به تعلل دانشگاه در ساخت المان شهدای گمنام دانشگاه بیان داشت: اگر دانشگاه تا پایان خرداد ماه سال 94 وضعیت ساخت المان شهدا را مشخص نکند، بسیج دانشجویی این آمادگی را دارد که با کمک های مردمی و در قالب اردوهای جهادی این المان را بسازد.

 

این فعال دانشجویی گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری پایگاه بسیج دانشجویی در خوابگاه یا در دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه با حضور مسئولین افتتاح شود.

 

سلطانی تاکید کرد: ما با همه قسمت‌های مختلف دانشگاه در زمینه پیشبرد اهداف نظام تعامل خواهیم داشت.

 

نظر شما