شناسهٔ خبر: 46064557 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حریق در کارخانه ١٠٠٠ متری تولید گونی و نخ پلاستیکی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک کارخانه تولید گونی و نخ پلاستیکی خبر داد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان- سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ١۴:۴٠ دقیقه ظهر امروز یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه صنعتی در جاده خاوران، سه راه سیمان، محله زمان آباد به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی، به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش سوزی یک کارخانه‌ای بود که در زمینه تولید گونی و نخ‌های نایلونی پلاستیکی فعالیت می‌کرد. این محل حدود ١٠٠٠متر وسعت داشت که حدود ۴٠٠ متر از آن مسقف بود.

ملکی ادامه داد: زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند تمام این کارگاه شعله ور بود و بخش های کوچکی از محوطه که سقف های شیروانی داشت در حد تخریب شدن، تغییر شکل داده بود، همچنین بخشی از دیوار و سقف سوله اصلی نیز فرم خود را از دست داده بود و در آستانه ریزش بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: آتش نشانان عملیات را از چند طرف آغاز کرده و توانستند به کانون اصلی حریق دسترسی پیدا کنند. این حادثه مصدومی نداشت اما خسارات مالی بسیاری به جا گذاشته است.

وی افزود: از سرایت حریق به سایر نقاط جلوگیری شد و مدت زیادی است که حریق اطفاء شده است.

انتهای پیام/

نظر شما