شناسهٔ خبر: 46033407 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برنامه‌های هفته شهید آغاز شد/ شهید سلیمانی یک الگوی کامل برای همه جوانان است

رئیس بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران با بیان اینکه شهید سلیمانی یک الگوی کامل برای همه جوانان است، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی چهار دهه در انواع مشکلات و سختی‌ها در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل و محور مقاومت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران ظهر امروز در آئین تجدید میثاق با  آرمان‌های والای امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امسال برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته شهید ستاد مستقلی تشکیل شده است و اولین برنامه این هفته تجدید میثاق با امام راحل و ۳۶ هزار شهید و ۴ هزار شهید گمنام آرمیده در بهشت زهرا(س) است.

وی گفت: هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران رسیدگی به تمام نیازهای خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است چرا که اگر امروز کشور عزت و آبرویی دارد به برکت خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران و جانبازان به‌دست آمده است.

رئیس بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران بیان کرد: اگر در طول تاریخ تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز حرکت عظیم امام خمینی(ره) آمدن انسان‌هایی که پای آرمان های خداوند بایستند برای مردم یک آرزو و آرمان بود ولی پس از پیروزی انقلاب، شهدا این حجت را برای مردم تمام کردند.

اوحدی با اشاره به اینکه آرمان‌های نهضت امام خمینی(ره) بر مبنای ارزش‌های الهی، اسلامی و اهل بیت(ع) بنا شده است، تصریح کرد: شهدا با تمام جسم و جان خود پای آرمان‌های الهی امام راحل ایستادند و در این راه مقدس به شهادت رسیدند.  

وی یادآور شد: اگر برای نسل‌های گذشته آمدن انسان‌هایی صادق که پای آرمان‌های خداوند خواهند ایستاد یک رویا بود، شهدای ایران اسلامی این حجت را برای جهانیان تمام کردند.

رئیس بنیاد شهید ‌و امور ایثارگران با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نمونه کامل انسانی بود که چهار دهه در انواع مشکلات و سختی‌ها در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل و محور مقاومت بود، بیان کرد: امروز ایشان برای ما و جوانان باید یک الگوی کامل باشد.

اوحدی در پایان خاطرنشان کرد: آرامش و اقتدار نهفته در بیانات امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در سایه خون شهدا و رشادت ایثارگران به وجود آمده است.     

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

نظر شما