شناسهٔ خبر: 46026575 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ستادساماندهی امور جوانان باید برنامه ارائه بدهد

استاندار کرمان ستاد ساماندهی امور جوانان را جزو مهم ترین ستادها دانست که باید به مسئولان برنامه بدهد و تولید برنامه کند؛ اعلام کرد: ظرفیت استفاده از قوانین وجود دارد و می توانیم در دل آن تولید فرصت بکنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، پنشجنبه(۱۴ اسفند) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه نگاه خوبی به ستاد ساماندهی امور جوانان وجود دارد؛ افزود: ما در تولید سند و راهبرد، انباشت تجربه و علم را داریم و از این حیث مشکل نداریم.

 

 

استاندار کرمان افزود: حجمی از ایده های خوب در سطوح عالی کشور تولید شده اما نتوانسته ایم این حلقه را به اجرا وصل کنیم و گوش کشور از کلی گویی و حرف های کلی زدن پر است و فایده ندارد.

 

 

وی با طرح این سئوال که اکنون در بحث هویت{دینی و ملی جوان} تا چه اندازه احساس تهدید می کنیم؟ اکنون هویت فرزندان ما چگونه است؟ اظهار کرد: باید مفاهیم این ستاد به گونه ای باشد که چتر آن بالای سر همه ایرانیان قرار بگیرد و امروز حجم زیادی از هویت جوانان برگرفته از فضای مجازی و مفاهیمی است که هیچ مناسبتی با هویت ایرانی، انقلابی و اسلامی ما ندارند.

 

 

زینی وند با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و اعتراض ضمنی مقام معظم رهبری به وضع موجود  و اینکه ما{مسئولان} خیلی به وظایف عمل نکردیم؛ تصریح کرد: بخش زیادی از بیانیه آسیب شناسانه است و بخشی نگاه راهبردی به آینده دارد.

 

 

وی ستاد ساماندهی امور جوانان را جزو مهم ترین ستادها دانست که باید به مسئولان برنامه بدهد و تولید برنامه کند؛ اعلام کرد: ظرفیت استفاده از قوانین وجود دارد و می توانیم در دل آن تولید فرصت بکنیم.

 

 

استاندار کرمان با اشاره به تجربه مدیریتی خود رد استان سیستان و بلوچستان گفت: شاید توقع من بالا است و یا گزارش ارائه نشده، اما پویایی و سرزندگی تشکل های جوانان سیستان و بلوچستان بالاتر از کرمان بود؛ کرمان ظرفیت بالایی دارد اما کار انفرادی نتیجه نمی دهد و کار تشکلی به نتیجه می رسد. 

پایان پیام/80

نظر شما