شناسهٔ خبر: 46013223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار اصفهان:

جمهوری اسلامی قدردان قهرمانان و ورزشکاران است

استاندار اصفهان گفت: نظام جمهوری اسلامی قدردان خدمات، زحمات و فداکاری‌های قهرمانان و دست اندرکاران ورزش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، عباس رضایی روز چهارشنبه در آیین تجلیل و رونمایی از سردیس و تمبر بزرگداشت قهرمان سهراب مرادی وزنه بردار ارزنده المپیک با حضور رئیس کمیته ملی المپیک در سالن اجتماعات استانداری افزود: سهراب مرادی تنها یک افتخار برای خود، خانواده، شهر و استان اصفهان نیست بلکه افتخاری برای ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: با تمام محدودیت‌ها و کوتاهی‌ها نسبت به ورزش اما جایگاه ورزش به ویژه قهرمانان ورزش در قلب‌ها حک شده است.
استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه سهراب مرادی یک افتخار برای جامعه، نظام و کشور ایران است، تصریح کرد: در واقع جایگاه این قهرمان در دل و قلب مردم است که این جایگاه هیچگاه از ذهن‌ها فراموش نخواهد شد.
رضایی ابراز امیدواری کرد، نشست امروز گامی برای به ظهور رساندن جایگاه ورزش باشد.
به گفته وی اخلاق مداری یکی از صفات پسندیده است که ورزشکاران باید به عنوان اولویت اولیه خود قرار دهند.
ورزش پدیده‌ای اجتماعی است
 رئیس فدراسیون وزنه برداری کشور گفت: ورزش پدیده اجتماعی است که مسایل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در آن مستتر است.
علی مرادی با بیان اینکه الگوهای جامعه مانند مرادی از جمله الگوهای رفتاری هستند، تصریح کرد: سهراب مرادی در ورزش بی حاشیه است و با صبوری الگوی رفتاری مناسبی برای ورزش کشور به ویژه وزنه برداری به شمار می‌رود.
سهراب مرادی زاده شهرستان لنجان واقع در غرب استان اصفهان، عضو تیم ملی وزنه برداری، رکوردار مسابقات جهانی و دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو است.
این وزنه بردار در سال‌های اخیر و در رقابت‌های مهم بین المللی و همچنین رکوردگیری تیم ملی در دسته ۹۴ کیلوگرم به صورت رسمی و غیر رسمی چندین بار رکورد جهان را جا به جا کرده است.
در این نشست از تمبر قهرمان المپیک سهراب مرادی رونمایی و قرار است سردیس سهراب مرادی در موزه کمیته ملی المپیک نصب شود.

نظر شما