شناسهٔ خبر: 4601289 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار: معاون اول رییس جمهوری به استان ایلام سفر می کند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام از سفر معاون اول رییس جمهوری به این استان در هفته جاری خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مروارید روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آقای اسحاق جهانگیری به منظور بررسی مصوبات سفر سال گذشته ریاست جمهوری و هیات دولت به این استان، روز دوشنبه 31 فروردین به ایلام سفر می کند.

وی افتتاح پروژه حوزه آب و آبیاری اراضی کشاورزی در شهرستان مرزی دهلران، بازدید از خشکیدگی درختان بلوط و اقدامات احیایی انجام شده در این خصوص، بازدید از مرز مهران، پایانه مرزی و طرح های حوزه نفتی و حوزه راه از دیگر برنامه های سفر معاون اول رییس جمهور به استان ایلام اعلام کرد.

مروارید تاکید کرد: همچنین بررسی اقدامات انجام شده به منظور تسهیل در امر سفر زوار به عتبات عالیات برای ایام اربعین سال 94 از دیگر اهداف سفر آقای جهانگیری به استان ایلام است.

وی افزود: شرکت در نشست شورای اداری و بررسی حوزه کاری از دیگر برنامه های این سفر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، دکتر روحانی در اواسط اردیبهشت سال 93 به استان ایلام سفر کرد و پس از آن پیگیری های لازم از سوی مقامات کشوری از جمله معاون اجرایی رییس جمهوری، وزاری نیرو، نفت و اطلاعات، جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، رییس سازمان حفاظت محیط زیست و دبیر شورای عالی مناطق آزاد بمنظور بررسی آخرین وضعیت مصوبات و چگونگی اجرای آنها با حضورشان در این استان انجام گرفته است.

7177

نظر شما