شناسهٔ خبر: 45976963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رفیعی: شایسته پیروزی بودیم/ امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت است

گروه استان‌‌ها- هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: گرفتن امتیاز در نیم‌فصل دوم سخت است و تیم‌ها سعی می‌کنند حداقل امتیازات را کسب کنند، با این حال تلاش می‌کنیم روند خوب‌مان را حفظ کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سروش رفیعی پس از پیروزی سپاهان مقابل گل‌گهر در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیروزی خوبی بود و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. این بازی برای ما حساسیت خاصی نداشت و دوست داشتم مانند بقیه بازی‌ها با تمرکز و قدرت در زمین حاضر شویم تا بتوانیم 3 امتیاز بازی را به دست آوریم. به هر حال این بازی خانگی محسوب می‌شد و کسب 3 امتیاز برای ما اهمیت داشت.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستیم در این بازی پیروز شویم. با احترام به تیم گل‌گهر، کادرفنی و بازیکنان خوب این تیم به‌ خصوص امیر قلعه‌نویی، فکر می‌کنم امروز شایسته پیروزی بودیم و بازی خوبی انجام دادیم. برای تیم گل‌گهر و امیر قلعه‌نویی هم در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان با اشاره به صحنه دریافت اخطار و کارت زرد از داور مسابقه، خاطرنشان کرد: متاسفانه با کارت زردی که امروز دریافت کردم 3 کارته شده و از بازی بعدی محروم شدم.

رفیعی در پاسخ به اینکه روند سپاهان در نیم‌فصل دوم را چگونه پیش‌بینی می‌کند، گفت: امتیاز گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت‌تر است و فشرد‌گی بازی‌ها کار را مشکل می‌کند. اگر به نتایج بازی‌های امروز دقت کنید، خواهید دید که نتیجه 4 تا 5 بازی مساوی شده است و تیم‌ها سخت امتیاز از دست می‌دهند، فشردگی بازی‌ها بیشتر شده و تیم‌ها تلاش می‌کنند که حداقل امتیازات را به دست آورند. با این حال در چند هفته اخیر روند تیم ما خوب بوده و تلاش می‌کنیم این روند خوب را ادامه دهیم و برای ادامه راه شرایط بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/170/ف

نظر شما