شناسهٔ خبر: 45951531 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بازدید صالحی امیری از اردوی تیم ملی هاکی روی یخ

رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی بانوان و آقایان هاکی روی یخ کشورمان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۱۲
کد خبر ۷۶۸۱۱۲۷
دانلود PDF

رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم‌های ملی بانوان و آقایان هاکی روی یخ کشورمان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از اردوی تیم های ملی بانوان و آقایان هاکی روی یخ بازدید کرد.

بانوان هاکی روی یخ خود را آماده بازی های آسیایی فیلیپین می کنند و ملی پوشان مرد هاکی روی یخ ایران مسابقات  آسیایی سنگاپور را در پیش دارند.

همچنین از سوی مسئولان فدراسیون هاکی پیراهنی  به صالحی امیری اهدا شد. رئیس کمیته ملی المپیک علاوه بر بازدید از اردوی تیم ملی هاکی، سالن بولینگ یکی از مجموعه های تهران را افتتاح کرد.

صالحی امیری در این خصوص بیان کرد: این سالن بولینگ بسیار مجهز و پیشرفته دارای ۱۶ خط و همه روزه میزبان علاقه‌مندان ورزش بولینگ است.

وی تصریح کرد: بدون تردید چنین مجموعه بزرگ و ارزشمندی با رویکرد فرهنگی بسیار ارزشمند است و در این شرایط سخت کرونا که با یک نوع دغدغه، ترس و نگرانی در بین همراه مردم است می تواند برای مردم نشاط ایجاد کند و جا دارد از همه عزیزانی که در این مجموعه نقش آفرینی کردند قدردانی کنم؛ این ظرفیت شایسته برگزاری جشنواره های بین المللی است.

وی ادامه داد:حتی از ظرفیت های ورزشی این مجموعه می توان برای تیم های ملی ورزشی نیز بهره برد و مدیران ورزشی آن اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما