شناسهٔ خبر: 45943594 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

حمله موشکی و پهپادی نیروهای یمنی به عمق خاک عربستان

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با انشالر بیانیه ای، عملیات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور را در عمق خاک عربستان سعودی تشریح کرد. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - «یحیی سریع»، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن، روز یکشنبه، ۱۰ اسفند، از عملیات گسترده نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور در عمق خاک عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش «المسیره»، وی در یک نشست خبری با اشاره به اینکه یگان پهپادی و موشکی یمن عملیات مشترک و گسترده‌ای را در عمق خاک عربستان به اجرا گذاشتند، افزود «این عملیات با موشک بالستیک از نوع ذوالفقار و ۱۵ پهپاد اجرا شد که پایگاه‌های حساسی را در شهر ریاض، پایتخت عربستان هدف قرار داد.»

این مقام نظامی یمن اظهار داشت «در این عملیات با ۶ فروند پهپاد از نوع قاصف ۲k پایگاه هایی نظامی در مناطق ابها و خمیس مشیط هدف قرار گرفته شد.»

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در بخش دیگری تاکید کرد «این عملیات ادامه خواهد داشت و تا زمانی که تجاوز و محاصره یمن ادامه پیدا کند، گسترده تر نیز خواهد شد.»

وی همچنین از ساکنان نزدیک به پایگاه ها و فرودگاه های نظامی در عربستان خواست که از این مناطق دور شوند.

طی سال های اخیر نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن عملیات های بسیاری را علیه عربستان سعودی و به ویژه در عمق خاک این کشور انجام داده و ریاض را متحمل خسارات گسترده ای کرده اند.

ارتش یمن تاکید کرده تا زمانی که تجاوزهای ائتلاف سعودی و محاصره مردم یمن ادامه پیدا کند، پاسخ مشروع نیروهای یمنی به این تجاوزها قاطع و کوبنده خواهد بود.

تجاوز ائتلاف سعودی در یمن در حال ورود به هفتمین سال خود است و با این وجود بمباران این کشور و محاصره آن از سوی ائتلاف با پشتیبانی آمریکا و غرب همچنان ادامه دارد.

در حال حاضر مردم یمن با بزرگترین بحران انسانی جهان دست و پنجه نرم می‌کنند؛ ۲۲ میلیون نفر به کمک‌های بشردوستانه نیاز دارند و ده‌ ها هزار نفر بر اثر بمباران‌های ائتلاف جان خود را از دست داده اند.

در بحبوحه شیوع کرونا، زیرساخت‌های حیاتی این کشور از جمله بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی از میان رفته و پاسخگوی نیاز‌های مردم نیستند.

انتهای پیام/

نظر شما