شناسهٔ خبر: 45909078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اشاره رهبر انقلاب به تولید سوخت هسته‌ای 60 درصدی تدبیری راهبردی است

امام جمعه موقت میناب گفت: اشاره رهبر معظم انقلاب اسلامی به تولید سوخت هسته‌ای با غنای 60 درصد برای کاربردهای غیرنظامی و صلح آمیز ک حرکت بزرگ راهبردی برای کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محمد زارعی کریانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان میناب، اظهار کرد: نهج البلاغه را بخوانیم و به امام علی (ع) تاسی و به سخنان مولا عمل  کنیم چرا که خیر و صلاح دنیا از منظر این نمونه انسان کامل به خوبی در نهج البلاغه بیان و تفسیر شده است.

وی افزود: اهل بیت آینه تمام نمای خالق هستی و بهترین الگوی انسان‌ها بر روی زمین هستند و انسان برای تکامل و تعالی روحی و معنوی می‌تواند با تمام وجود به این بزرگان اتکا کرده و تمام وجود خویش را از عطرآنان بهره‌مند سازد.

امام جمعه موقت میناب با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری خواستار هماهنگی هرچه بیشتر دولت و مجلس در انجام وظایف‌شان شدند، خاطرنشان کرد: اشاره دقیق و به جای ایشان به اهمیت تولید سوخت هسته‌ای با غنای 60 درصد، یک اشاره و تدبیر راهبردی در برابر زیاده‌خواهی دشمنان کشورمان بود که می‌خواهند به بهانه‌های مختلف مانع از رشد و شکوفایی این دانش مهم و استراتژیک برای کشورمان شوند.

حجت‌الاسلام زارعی ادامه داد: حرف همه ملت به بزرگان کشور ودولتمردان این است که قدر رهبری را بدانند و به فرمایشات رهبری عمل کنند چرا که ایشان همچون پدری دلسوزی برای همه ملت ایران، در تمامی عرصه‌ها تصمیماتی اتخاذ کرده‌اند که در نهایت به نفع و صلاح مردم ایران شده است.

وی همچنین از کسبه و فعالان اقتصادی و دست اندرکاران معیشت مردم خواست تا در آستانه عید نوروز به مردم رحم کنند و با عدالت و مواسات عمل کرده و خود به خود سبب افزایش گرانی در جامعه نشوند.

انتهای پیام/ 88055

نظر شما