شناسهٔ خبر: 45906343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دولت.آی‌آر | لینک خبر

سفر معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به سیستان و بلوچستان

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان سیستان و بلوچستان از مجموعه‌های درمانی و بیمه‌ای این استان بازدید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر عبدالرضا عباسپور به منظور حل مشکلات بیمه‌ای و درمانی خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان سیستان و بلوچستان به اتفاق دکتر مسعود جوادی مدیرکل امور تخصصی و گروه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران به این استان سفر کرد.
وی در ابتدای سفر به استان سیستان و بلوچستان با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر زاهدان ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه در جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت علی(ع)، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را مایه افتخار دانست و تصریح کرد: هرچند جبران فداکاری‌ها و زحمات این عزیزان برای هیچ‌کس ممکن نیست اما تمام مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با نهایت توان خود در جهت خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران تلاش می‌کنند.
عباسپور در خصوص پرداخت هزینه‌های صورت گرفته به ایثارگرانی که از مراکز غیر طرف قرارداد با بیمه دی به عنوان شرکت بیمه‌گر بیمه تکمیلی درمان ایثارگران استفاده کرده‌اند، گفت: در حال حاضر مدت زمان پرداختی هزینه‌های بیمه دی به ایثارگران نسبت به سایر بیمه‌ها زودتر انجام می‌شود که باید مسئولان این بیمه در کاهش هر چه بیشتر این بازه زمانی تلاش کنند.
منصور جاویدفر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با تأکید بر خدمات‌رسانی مطلوب به جامعه ایثارگری بیان داشت: خدمت به ایثارگران امیدبخش است و خداوند را بابت اینکه چنین توفیقی نصیب ما شده است سپاسگزاریم.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در دیدار با مسئول بیمه دی استان سیستان و بلوچستان بر مواردی چون پرداخت هزینه‌ها، دقت در بررسی اقساط، اعمال حداقل کسورات، رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با مراجعین و حفظ شأن ایثارگران تأکید کرد و خواستار افزایش شعب یا نمایندگی شهرستانی بیمه دی و مراکز طرف قرارداد با این بیمه شد.
عباسپور در دیدار با مدیرکل بیمه نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان نیز در خصوص لزوم عقد قرارداد این مجموعه با مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و همکاری بیمه نیروهای مسلح در خصوص پایش سلامت جانبازان تحت پوشش نیروهای مسلح (به خصوص جانبازان شیمیایی) تأکید کرد.
وی همچنین در جلسه با مدیرکل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان در خصوص حل مشکل بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) به رایزنی پرداخت تا ایثارگران بتوانند از خدمات این بیمارستان به صورت رایگان استفاده کنند.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از مجتمع توانبخشی ایثار سیستان و بلوچستان نیز بازدید به عمل آورد.
عباسپور در این سفر با مادر گرانقدر 2 شهید خانم «فاطمه قائم دوست»، همسر بزرگوار شهید خانم «نیک بخت»، جانباز معزز 70 درصد «حبیب ظهوری» و جانباز و آزاده سرافراز «حبیب الله اوکاتی» دیدار و گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان مسائل آنان قرار گرفت.
 انتهای پیام/
 

نظر شما