شناسهٔ خبر: 45893374 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فیلیمو اعلام کرد؛

برنامه علی کریمی فعلا پخش نمی‌شود/ انتقاد از بروکراسی ساترا

روابط عمومی فیلیمو با انتشار توضیحی، پخش برنامه «تی وی تاک» علی کریمی – فوتبالیست سابق تیم ملی و کاندیدای حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران – را فعلا منتفی دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در مطلب ارسالی از سوی روابط عمومی فیلیمو به رسانه‌ها آمده است: 

«برنامه «تی وی تاک» با حضور علی کریمی فوتبالیست سابق تیم ملی و کاندیدا حال حاضر فدراسیون فوتبال ایران، توسط تهیه کننده تولید شده بود و پلتفرم فیلیمو را به‌عنوان بستر پخش انتخاب کرد. با توجه به اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال در هفته آینده برگزار خواهد شد، دو روز پیش درخواست مجوز و بازبینی اضطراری برای ساترا ارسال شد و اما با اعلام آقای الفخانی مسئول شورای موافقت کلی، این برنامه در لیست و نوبت پانزدهم درخواست موافقت کلی قرار گرفت. 

این درحالی است که این شورا هر هفته یک بار برگزار خواهد شد و در هر روز تعداد محتوای محدودی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ما هم برای جلوگیری از تضییع حقوق دیگران هم‌راستا با قوانین ساترا عمل کردیم و در نوبت بررسی قرار گرفتیم. 

اما سوال اینجاست که در سال ۲۰۲۱ این صف و این روش بررسی محتوا برای پلتفرم‌ها جای تعجب ندارد؟ سرعت انتشار محتوا در دنیای امروز واقعا مهم است و این روش تولیدکننده‌ها را راهی پلتفرم‌های خارجی می‌کند، چون درگیر قوانین و بروکراسی‌های پیچیده نیستند، ما از این بابت بسیار متاسفیم که نتوانستیم جواب انتظار مخاطبان خودمان را بدهیم. »

نظر شما