شناسهٔ خبر: 45884451 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهدی‌پور: جوانان آذربایجان با چهار بوکسور عنوان‌دار وارد ایران شدند

سرمربی تیم بوکس جوانان کشورمان گفت: تیم بوکس جوانان آذربایجان با چهار بوکسور برتر خود در اردوی مشترک با تیم ایران حضور پیدا می کند.

صاحب‌خبر -

رضا مهدی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری اردوی تیم بوکس جوانان ایران با آذربایجان، اظهار داشت: چهارمین مرحله اردوی تیم بوکس جوانان کشورمان از 25 بهمن ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز شده است. از امروز (چهارشنبه 6 اسفند ماه) نوبت عصر نیز تمرینات مشترک‌مان را با تیم جوانان بوکس آذربایجان شروع خواهیم کرد. این اردو با تیم آذربایجان 10 روزه است و تا 17 اسفند ماه به طول می‌انجامد. یک مبارزه تمرینی درون اردویی و یک دیدار تدارکاتی رسمی هم با تیم آذربایجان برگزار می‌کنیم.

وی افزود: نفرات دعوت شده به اردوی جوانان در شرایط خوبی قرار دارند و همه امکانات در تهران برای آنها مهیا شده است تا به بهترین نحو بازیکنان برای مسابقات جهانی 2021 لهستان آماده شوند. 

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با اشاره به اینکه این اردوی مشترک با تیم جوانان آذربایجان برای بازیکنان کشورمان به منظور شرکت در مسابقات جهانی مفید خواهد بود، عنوان کرد: تیم بوکس جوانان آذربایجان تیم بسیار با کیفیتی در سطح اروپاست. همیشه در مسابقات رده سنی جوانان اروپا روی سکو قرار می‌گیرد. این تیم که دیشب وارد ایران شد با ترکیب خیلی خوبی در مقابل تیم ما قرار خواهد گرفت. چهار بوکسور این تیم جز برترین‌های جهان هستند. یکی از آنها در رتبه دوم جوانان اروپاس قرار دارد و سه نفر دیگر هم قهرمان قاره اروپا هستند.

مهدی پور خاطرنشان کرد: بوکسورهای تیم آذربایجان از بازیکنان قزاقستان و  ازبکستان که قدرت های نخست دنیا هستند، چیزی کم ندارند. سعی کردیم برای آماده سازی بوکسورهای‌مان، بهترین تیم‌های به ایران بیاند و اردوهای مشترک و تدراکاتی مناسبی را با حریفان قدرتمند جهان داشته باشیم. 

انتهای پیام/

نظر شما