شناسهٔ خبر: 45876330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

در جلسه هم اندیشی ستاد امدادرسانی شستا با معاون سیاسی استانداری مطرح شد؛

تسریع در روند امدادرسانی به زلزله زدگان سی‌سخت

عزیز نژاد عضو هیات مدیره شرکت پشم شیشه ایران و زارع پور نماینده ستاد امداد رسانی بسیج شستا با جمالی معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد به منظور هماهنگی‌های لازم جهت تسریع در روند امداد رسانی به زلزله زدگان دیدار کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین؛ جمالی ضمن تقدیر از همه عوامل و دست اندرکاران ستاد امداد رسانی بسیج شستا در کمک‌رسانی به زلزله زدگان سی سخت  گفت: زلزله علاوه بر تخریب منازل به لحاظ روحی و روانی هم تاثیراتی را برجای می‌گذارد که مستلزم تزریق امیدواری ، بالابردن روحیه و ایجاد انگیزه بین مردم آسیب دیده در این شرایط دشوار است.

 معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویر احمد بیان داشت : با توجه به سرمای طاقت فرسای شهرستان باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کرد تا بتوانیم مشکلات مردم را برطرف و به حداقل برسانیم.

 تسریع در امداد رسانی و  رساندن وسایل گرمایشی، چادر و پتو به زلزله زدگان جزء اولویت‌ها است که باید هر چه سریعتر این وسایل تامین و در اختیار آسیب دیدگان قرار گیرد.

 در پایان این دیدار عزیز نژاد عضو هیئت مدیره شرکت پشم شیشه ایران‌ و  زارع پور نماینده ستاد امداد رسانی بسیج شستا گزارشی از عملکرد این ستاد ارائه کردند.

نظر شما