شناسهٔ خبر: 45844741 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ظرفیت دستگاه قضا در کنار مدیران قانونمند

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: دستگاه قضایی استان همواره در کنار مدیران و مسؤولان قانون‌مدار و متعهد بوده و از اقدامات قانونی آنان در امر مبارزه با فساد در حوزه های مختلف حمایت می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ناصر عتباتی عصر امروز در جلسه پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل با اشاره به دستورالعمل ترک فعل مدیران ادارات و دستگاه‌ها اظهار کرد: دستگاه قضایی استان همواره در کنار مدیران و مسؤولان قانون‌مدار و متعهد بوده و ضمن این‌که از اقدامات قانونی آنان در امر مبارزه با فساد در حوزه های مختلف حمایت می‌کند با هرگونه موارد فساد و تخلف به‌ویژه در حوزه اقتصادی و ادارای به‌شدت برخورد می‌کند.

وی به تشریح اهمیت مقوله پیشگیری از وقوع جرم پرداخت و افزود: پیشگیری از وقوع جرم یک امر فراقوه‌ای و نیازمند همکاری مردم، مسؤولان و نیز لزوم استفاده از ظرفیت‌ سازمان‌های مردم‌نهاد است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل ادامه داد: از مسؤولان و مدیران می‌خواهیم تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود، نظارت‌های مستمر و مداومی بر عملکرد زیرمجموعه‌های خود داشته باشند تا از وقوع هرگونه خطا و فساد قبل از وقوع آن پیشگیری نمایند.

استفاده مطلوب از فضای مجازی جزو نیازهای ضروری جامعه است

عتباتی در بخش دیگر سخنان خود به ۱۰ جرم اول استان اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه بسیاری از این جرایم به دلایل نداشتن مهارت‌های ارتباطی و گفتاری به وقوع می‌پیوندد لذا یکی از رسالت‌های مهم و خطیر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی، آموزش این مهارت‌ها به مردم و فرهنگ‌سازی آن در جامعه با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها و ائمه جمعه و جماعت است.

وی گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی، استفاده و مدیریت مطلوب از آن یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروزی است که باید دستگاه‌های متولی برای بهره‌مندی از این ظرفیت برنامه‌ریزی‌های جامع و مدونی داشته باشند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما