شناسهٔ خبر: 45837021 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

جزئیاتی از جلسه غیرعلنی مجلس درباره اجرای قانون لغو تحریم ها

نماینده شهرکرد در مجلس با اشاره به جلسه غیر علنی امروز مجلس گفت: با اعتراض تعدادی از نمانیدگان به نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها، بررسی لایحه بودجه از دستور کار امروز خارج شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد راستینه نماینده شهرکرد در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 4 اسفند) در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی مجلس گفت: امروز دستور کار مجلس ادامه بررسی لایحه بودجه بود اما صبح امروز تعدادی از نمایندگان نسبت به نحوه اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و بیانیه شب گذشته با آژانس، اعتراض کردند و تاکید داشتند که جلسه علنی و بلافاصله تشکیل شود.  

وی افزود: در این جلسه آقای قالیباف و بخش دیگری از نمایندگان تاکید داشتند که قانون اقدام راهبردی باید مو به مو اجرا شود و هرگونه تصمیم فراپادمانی ممنوع و غیرقانونی است اما بررسی اینکه آیا قانون در توافق با آژانس رعایت شده یا نه باید در مسیر قانونی و بعد از شنیدن گژارش دولت و دبیرخانه انجام پذیرد.

راستینه اضافه کرد: این مسئله با اعتراض نمایندگان معترض روبرو بود اما در نهایت مقرر شد جلسه علنی برگزار شود ولی رسیدگی باید طبق روند قانونی و بر اساس منطق طی شود تا مشخص شود آیا تخلفی از قانون صورت گرفته است یا خیر؟ در این زمینه همه نمایندگان بر روند اجرای قانون تاکید داشتند.


منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما