شناسهٔ خبر: 45823445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح نخستین واحد تولیدکننده ورق تکسون کشور در گرمسار

نخستین واحد تولیدکننده ورق تکسون کشور در شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، علی تشنه‌دل، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح نخستین واحد تولیدکننده ورق تکسون کشور در استان سمنان اظهار کرد: واحد تولیدی صنایع شیمیایی ارمغان سلولز مهدی در شهرستان گرمسار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان، متقی فرماندار شهرستان گرمسار و تعدادی از مدیران اجرایی استانی و محلی به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت حدود ۳۲ هزار مترمربع و زیربنای ۱۲۸۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی گرمسار مستقر بوده و نخستین واحد تولیدکننده ورق تکسون در کشور است که توانسته زمینه اشتغال حدود ۲۷ نفر را فراهم کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی حدود ۳۳۴ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است که ظرفیت تولید سالانه یک میلیون جفت انواع کفی کفش، ۱۵ هزار تن ورق تکسون و ۲۱ هزار و ۸۰۰ تن انواع چسب را دارد.

تشنه‌دل ادامه داد: همچنین در برنامه دیگری و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان و مسؤولین استانی و محلی شرکت طاها ویرا رادین در گرمسار به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: این واحد تولیدی نیز نخستین واحد تولیدکننده اسباب‌بازی و ماشین فلزی در کشور است که در زمینی به مساحت حدود ۶ هزار مترمربع و زیربنای یک‌هزار و ۳۳۰ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی مستقر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی حدود ۲۳۸ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده که ظرفیت تولید سالانه دو میلیون و ۵۲۰ هزار عدد مصنوعات کوچک‌مقیاس غیر الکترونیکی و اسباب‌بازی را دارد که با راه‌اندازی این واحد تولیدی زمینه اشتغال ۸۵ نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما