شناسهٔ خبر: 45801468 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

آخرین قیمت سکه، طلا و ارز در بازار؛

کاهش ۳۵۰ هزار تومانی سکه؛ دلار در آستانه بازگشت به کانال ۲۴ هزار تومان+ قیمت‌ها

سکه امروز ۳۵۰ هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرد و هر دلار آمریکا با کاهش نرخ در آستانه بازگشت به کانال ۲۴ هزار تومان قرار گرفت؛ طلا هم بیش از ۴۰ هزار تومان کاهش قیمت را ثبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ قیمت انواع سکه، طلا و ارز امروز در بازارهای داخلی روند نزولی داشتند و نسبت به روز پنجشنبه گذشته ارزان‌تر شدند.

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید هم‌اکنون نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۳۵۰ هزار تومان کاهش به ۱۱ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان رسید.
 
سکه طرح قدیم با کاهش ۲۹۸ هزار تومانی ۱۱ میلیون تومان به فروش رفت.
 
نیم سکه در جریان معاملات روز جاری ۱۰۰ هزار تومان کاهش را ثبت کرد و ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۶۰ هزار تومان افت، ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.  سکه یک گرمی هم کاهش ۵۰ هزار تومانی را ثبت کرد.
 
قیمت هر انس طلا در بازارهای جهانی روز گذشته و در آخرین روز کاری هفته میلادی ۱۷۸۴ دلار و ۱۳ سنت معامله شد.
 
هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز نسبت به روز پنجشنبه گذشته با ۳۱ هزار کاهش یک‌میلیون و ۱۱۰  هزار تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار با ۴۱ هزار تومان افت یک‌میلیون و ۴۸۰ هزار تومان خرید و فروش شد.
 
بازار ارز هم امروز روند نزولی را طی کرد. نرخ هر دلار آمریکا با ۱۶۸ تومان کاهش به مرز کانال ۲۴ هزار تومانی رسید و ۲۵ هزار و ۳ تومان به فروش رسید. قیمت هر اسکناس یورو هم با ۴۳۲ تومان کاهش به ۲۹ هزار و ۸۶۶ تومان رسید.
 
 
 

نظر شما