شناسهٔ خبر: 45798101 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برفروبی ۳۷۰ کیلومتر از جاده‌های مازندران

۳۷۰ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته برفروبی شد.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۲۵
کد خبر ۷۶۷۱۸۸۵
دانلود PDF

۳۷۰ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته برفروبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور، ۳۷۰ کیلومتر از جاده‌های کوهستانی مازندران در ۴۸ ساعت گذشته از سوی راهداران برفروبی شد.

او افزود: این اداره کل به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با همه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

نجفی گفت: ۳۳ اکیپ راهداری در قالب ۲۵۰ ماشین و ۳۵۰ راهدار در حال حاضر در محور‌های مواصلاتی استان در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند.

او افزود: محور سوادکوه به طول ۳۰ کیلومتر طی ۴ مرحله و ۸۰ تن شن و نمک مصرفی، محور هراز به طول ۱۰۰ کیلومتر در طی ۵ مرحله ۲۰۰ تن شن و نمک مصرفی، محور کندوان به طول ۴۰ کیلومتر در طی ۵ مرحله ۲۵۰ تن شن و نمک مصرفی و محور‌های کوهستانی شهرستان نور به طول ۸۰ کیلومتر و ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی این شهرستان با ۱۰۰ تن شن و نمک مصرفی از جمله مناطقی بودند که عملیات برفروبی در آن‌ها انجام پذیرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به شماره پیام کوتاه این اداره کل اشاره و گفت: هموطنان می‌توانند علاوه بر شماره ۱۴۱، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرایط جاده و جوی محور‌ها در طول سال اطلاع حاصل کنند.
انتهای پیام/س

نظر شما