شناسهٔ خبر: 45792044 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

تاکید رئیسی بر حل مشکلات قضایی کهگیلویه و بویراحمد

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر حل مشکلات قضایی کهگیلویه و بویر احمد گفت: هیئت ۲۵ نفره در یک ماه گذشته شرایط استان را بررسی کرده اند.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

حجت الاسلام والمسلمین رئیسى، رئیس قوه قضائیه در بیست و‌ دومین سفر استانی خود در صدر هیئتی قضایی، به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و مورد استقبال رسمی مسئولان ارشد این استان قرار گرفت.

رئیس قوه قضائیه در بدو ورود به یاسوج در جمع خبرنگاران، گفت: پس از ارائه گزارش هیئت ٢٥ نفره قوه قضائیه که از یک ماه قبل وضعیت و عملکرد دستگاه‌هاى مربوط به دستگاه قضا و وضعیت و شرایط استان کهگیلویه و بویراحمد را بررسى کردند، سفر ما اتفاق افتاد.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بیان داشت: در نشست نهایى که با شوراى قضایى استان، مشکلاتی که بشود در استان در خصوص آن‌ها تصمیم گیرى کنیم انشالله تصمیم مى گیریم و برخى موارد دیگر را حتما در تهران دنبال خواهیم کرد.

رئیس قوه قضائیه ادامه داد: مسئله زلزله منطقه سی سخت همه را نگران کرد، هم از آقاى استاندار و هم مدیران درگیر خدمت رسانى به زلزله زدگان، درخواست می کنم که حضور در آنجا و پیگیرى کار آن‌ها را اولویت دهند؛ چراکه خدمت به آن‌ها امروز اولویت دارد.

<div id="video-display-embed-code_358288" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/810952/358288?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما