شناسهٔ خبر: 45782523 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

آتش‌بازی پرسپولیس در سیرجان مقابل گل‌گهر/ تیم یحیی قهرمان نیم‌فصل شد

بازی تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر با برتری سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. تغییر نام در شناسنامه شرایط قانونی خاص خود را دارد که متقاضیان با توجه به این شرایط می‌توانند برای تغییر اسم خود در شناسنامه اقدام کنند. کارشناسان وکیل‌آنلاین در این مورد توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته دهم لیگ برتر از ساعت 15:40 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری 5 بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان (69 - امین پورعلی)، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور، علیرضا علیزاده، احمد زنده‌روح، نوید عاشوری، سعید صادقی، رضا محمودآبادی (55 - عرفان افراز) و یونس شاکری.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری (75 - مهدی عبدی)، احسان پهلوان و امید عالیشاه.

نیمه اول

دقیقه 2: امید عالیشاه توپ را از روی نقطه کرنر ارسال کرد اما ضربه سر نعمتی در نهایت دقت لازم را نداشت و راهی اوت شد.

دقیقه 19: زنده‌روح کرنر را به صورت مستقیم به سمت دروازه پرسپولیس زد و ضربه او به تیر دروازه خورد و در برگشت عاشوری هم موفق نشد دروازه پرسپولیس را باز کند و توپ توسط مدافعان پرسپولیس برگشت داده شد.

دقیقه 20: نفوذ عالیشاه و پاس رو به جلوی او را پهلوان به مقابل دروازه گل‌گهر فرستاد که برزای این توپ خطرناک را با ضربه سر به کرنر زد.

دقیقه 30(گل): سعید آقایی روی پاس پهلوان نفوذ تند و تیزی داشت و پاس زمینی خود را هم ارسال کرد و در نهایت توپ به نوراللهی رسید تا این بازیکن دروازه گل‌گهر را باز کند.

برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل گل‌گهر

دقیقه 34: ضربه سر عالیشاه روی توپ ارسالی توسط پهلوان در اختیار دروازه‌بان گل‌گهر قرار گرفت.

دقیقه 37: احسان پهلوان شوت محکمی به سمت دروازه گل‌گهر زد اما بشاگردی توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 39: گل‌گهری‌ها ارسال خطرناکی به روی دروازه پرسپولیس داشتند و نزدیک بود توپ وارد دروازه این تیم شود اما لک توپ را زیبایی مهار و راهی کرنر کرد.

دقیقه 43: امیری با دروازه‌بان گل‌گهر تک به تک شد اما فرصت خود را با کم‌دقتی از دست داد و توپ پس از برخورد به پای بشاگردی برگشت داده شد.

نیمه دوم

دقیقه 55: علیزاده در محوطه جریمه پرسپولیس صاحب موقعیت خوبی شد اما شوت او را لک مهار کرد.

دقیقه 60(گل): عالیشاه با دروازه‌بان گل‌گهر تک به تک و موفق شد با ضربه‌ای دقیق دروازه تیم قلعه‌نویی را برای بار دوم در این بازی باز کند.

دقیقه 68(گل): مهدی شیری حرکتی را به سمت دروازه گل‌گهر آغاز کرد و در ادامه با پاس خود وحید امیری را راه انداخت. امیری ضربه خود را زد اما بشاگردی توپ را برگشت داد و در ادامه خود شیری موفق شد با ضربه سر دروازه گل‌گهر را باز کند.

دقیقه 72(گل): شیری ارسال زمینی و پرسرعتی به سمت دروازه گل‌گهر داشت اما در میانه راه و قبل از اینکه توپ به مهاجمان پرسپولیس برسد، زنده‌روح توپ را قطع کرد و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا گل‌گهر گل چهارمش را هم در این بازی دریافت کند.

دقیقه 77: هافبک پرسپولیس پاس خوبی به عبدی داد و این بازیکن ضربه محکم خود را هم زد اما ضربه وی پس از برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد.

دقیقه 78: سعید الهویی، مربی گل‌گهر با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 84(اخراج): بهنام برزای با دریافت کارت زرد از داور از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه 86: علیرضا علیزاده با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 87(گل): ارسال علی شجاعی را بشاگردی به صورت ناقص دفع کرد تا توپ مقابل پای نعمتی بیفتد و این بازیکن هم توانست برای بار پنجم دروازه تیم قلعه‌نویی را باز کند.

گفتنی است؛ تیم پرسپولیس با ثبت این نتیجه 30 امتیازی شد و عنوان قهرمانی نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر بیستم را به دست آورد. این پیروزی پُرگل در شرایطی برای تیم یحیی به دست آمد که تیم گل‌گهر سرمربی خود امیر قلعه‌نویی و گادوین منشا، بهترین گلزن خود را در این بازی به دلیل محرومیت در اختیار نداشت.

انتهای پیام/

نظر شما