شناسهٔ خبر: 45768467 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اقلام امدادی استانهای فارس و اصفهان به سی سخت رسید

یاسوج - ایرنا - معاون سیاسی استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با توجه به وقوع زمین لرزه ۵.۶ ریشتری شب گذشته در سی سخت مرکز شهرستان دنا اقلام امدادی از استانهای فارس و اصفهان برای خدمات رسانی بهتر ارسال و تقسیم شد.

صاحب‌خبر -

احد جمالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این اقلام شامل چادر و مواد خوراکی بوده که از سوی نیروهای امدادی و سپاه در حال توزیع بین زلزله زدگان است.

وی بیان کرد: استانهای خوزستان و چهارمحال و بختیاری برای اعزام نیروهای خود نیز اعلام امادگی کردند.

جمالی ادامه داد: به دنبال وقوع این زلزله، استاندار فارس در تماس تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد آمادگی این استان را برای امدادرسانی به مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

وی بیشترین میزان خسارت را مربوط به کانون زلزله شهر سی سخت دانست و افزود: هیچ گونه تلفات جانی در این زلزله گزارش نشده است.

جمالی اضافه کرد: با توجه به اعلام کارشناسان هواشناسی و احتمال بارش برف در سی سخت نیازاست مردم از ترددهای غیرضروری در مسیرهای مواصلاتی سی سخت -  یاسوج جدا خوداری کنند.

جمالی تصریح کرد: در جلسه شورای بحران فرمانداری به ریاست استاندار  تقسیم کار در قالب کمیته ها انجام و نیروها به صورت میدانی در حال خدمت رسانی هستند.

وی از همکاری همه نهادها در راستای خدمات رسانی به مردم قدردانی کرد.

زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ دهم ریشتر ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه چهارشنبه بیست و نهم بهمن ۹۹  شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا در استان کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

 مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است .

سی سخت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد.

نظر شما