شناسهٔ خبر: 45758898 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

درجهت تسهیل و تسریع ارائه خدمات:

سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس آغاز بکار کرد

سامانه نوین ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس در راستای تقویت تعاملات دو سویه و ارائه هر چه بهتر و سریعتر خدمات آغاز بکار کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کارگزاری دلیران پارس اعلام کرد: واحد ارتباط با مشتریان (CRM) در راستای یکپارچه سازی کانال های ارتباط با مشتریان و همچنین به عنوان مرکز و نقطه دسترسی مشتریان به انواع خدمات سهامداری و بورس ها راه اندازی شده است. این واحد با بهره گیری از انواع فنآوری‌های روز رایانه‌ای ، تلفن و نمابر در خدمت مشتریان است و مراجعان می‌توانند در اسرع وقت پاسخ به پرسش ها را در زمینه خدمات مختلف بورسی و سهامداری دریافت کنند. ارتقای سطح خدمت‌رسانی متناسب با نیاز مشتریان، پشتیبانی از خدمات ارائه شده در راستای رفع ابهامات و مشکلات احتمالی، تسهیل و تسریع در فرایندهای اطلاع‌رسانی به مشتریان، سهولت دسترسی به اطلاعات و خدمات فارغ از محدودیت‌های زمانی و مکانی، ایجاد ارتباط دوسویه به روش آسان و سریع و ارائه مشاوره های مورد نیاز از جمله اهداف راه‌اندازی واحد ارتباط با مشتریان کارگزاری دلیران پارس است. کارگزاری دلیران پارس بر روی سامانه ارتباط با مشتریان، خدماتی چون اطلاعات شعب سراسری کارگزاری، وضعیت برگزاری دوره های آموزشی، خدمات مربوط به کد سهامداری و ... را ارائه می کند. همچنین سامانه نوین این امکان را در اختیار کارگزاری قرار داده که از نگاه و تجربه مشتریان در روند خدمات رسانی بهره مند شده و فرآیندهای موثرتری را در برنامه ریزی های آتی بکار گیرد. مشتریان کارگزاری دلیران پارس می توانند با شماره گیری 41565000 از خدمات مورد نیاز بهره مند شوند. تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir انتهای پیام

نظر شما