شناسهٔ خبر: 45747599 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

قبادی دانا مطرح کرد

استقبال جامعه هدف بهزیستی از جشنواره همایش ادبیات عاشورایی

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: خوشبختانه جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از برگزاری همایش ادبیات عاشورایی استقبال خوب و قابل توجهی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از برگزیدگان همایش ادبیات عاشورایی با حضور وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور امروز چهارشنبه بیست و نهم بهمن ماه سال جاری در سالن اجتماعات این مجموعه برگزار شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم اظهار کرد: نیاز هست تا سازمان در خصوص برگزاری چنین برنامه‌هایی بیشتر سرمایه گذاری کند و البته این به مفهوم انتقال دبیرخانه این جشنواره به تهران نیست و تنها با افزایش بودجه و مشارکت بیشتر شهر‌ها به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

وی اضافه کرد: همایش ادبیات عاشورایی می‌تواند همه اقشار تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور را مخاطب خود قرار بدهد و آموزش لازم به فرزندان تحت پوشش داده شود تا در همایش‌های مشابه مشارکت کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: در مورد سایر مناسبت‌های مختلف که در طول سال داریم دبیرخانه همایس ادبیات عاشورایی می‌تواند با گسترش برنامه‌های خود بحث کیفی و کمی کار را به خوبی مدیریت کند.

قبادی دانا گفت: بخش‌های مختلف سازمان بهزیستی کشور مثل مدیریت دفتر کودکان و نوجوانان، زنان و خانواده و بخش‌های این چنینی هم میتوانند مشارکت خوبی در برگزاری جشنواره‌هایی مثل همایش ادبیات عاشورایی داشته باشند.

وی به مشارکت مراکز شبه خانواده و همچنین مراکز شبانه روزی در برنامه‌های مشابه جشنواره همایش ادبیات عاشورایی تاکید کرد و گفت: در صورت گسترش کار همه جامعه هدف میتوانند مخاطب جنبه‌های مختلف کار قرار بگیرند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور یادآور شد: خوشبختانه جامعه هدف تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور از برگزاری همایش ادبیات عاشورایی استقبال خوب و قابل توجهی داشتند.

قبادی دانا از افزایش شهر‌های مشارکت کننده و فرستنده اثر به دبیرخانه همایش ادبیات عاشورایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در نظر داریم این همایش‌ها را در سایر استان‌های کشور برگزار کنیم و البته دبیرخانه این همایش به طور ثابت در استان فارس مستقر باشد و به فعالیت‌های خود ادامه دهد.
 
در پایان مراسم از نفرات برتر با اهدای جوایز توسط رئیس سازمان بهزیستی کشور قدردانی شد.

نظر شما