شناسهٔ خبر: 45734494 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پلیس اجازه نخواهد داد اراذل و اوباش، جامعه را به چالش بکشند

فرمانده انتظامی استان گفت: امروز پلیس اجازه نخواهد داد اراذل و اوباش جامعه را به چالش بکشند و با قدرت با آنها برخورد خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد ظهر امروز در آیین اختتامیه کارگاه آموزشی روسای کمیته دفاع شخصی ناجا که در یزد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار اظهار کرد: ورزش از نعمت های خوب الهی است.

وی با اشاره به کاربرد دفاع شخصی در ماموریت های ماموران پلیس، افزود: نیروهای مسلح نیازمند ورزش، آمادگی جسمانی بالا و دفاع شخصی هستند.

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: دشمنان با گذشت ۴۲ سال از انقلاب هر روز به بهانه‌های گوناگون سعی در ایجاد فتنه و خلل در کشور را دارند؛ اما با درایت و درخشش ماموران ورزیده پلیس، تمامی فتنه های آنان خنثی شد.

سردار بهدانی فرد با بیان این‌که ورزشکاران پلیس باید قدردان این نعمت باشند، تصریح کرد: یک پلیس ورزشکار باید به خودش افتخار کند چراکه باعث افتخار ناجا و همچنین لذت شهروندان است.

وی با تاکید بر آموزش ماموران ناجا قبل از اعزام به ماموریت ها افزود: امروز پلیس اجازه نخواهد داد اراذل و اوباش جامعه را به چالش بکشند و با قدرت با آنها برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس استان یزد خاطرنشان کرد: نیاز است که ماموران نیروی انتظامی با آموزش‌های سطح بالا و ورزیدگی کامل با اراذل و اوباشی که سعی در تخریب امنیت و آرامش شهروندان را دارند برخورد کند.

انتهای پیام/ز

نظر شما