شناسهٔ خبر: 45733888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایش میدانی طرح‌های جهش تولید استان سمنان استمرار یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: پایش میدانی طرح‌های جهش تولید این استان در حوزه اقتصادی و صنعتی با جدیت تمام استمرار یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد بعدازظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های جهش تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: هماهنگی ملی و استانی برای گره‌گشایی از مشکلات جهش تولید استان سمنان ادامه دارد و دستگاه‌های اجرایی استان هم همکاری لازم برای تکمیل این طرح را با سرمایه‌گذاران داشته باشند.

وی بیان کرد: باوجود مشکلات اقتصادی، سرمایه‌گذاری‌های خوبی در استان سمنان از سوی بخش خصوصی در سال‌های گذشته انجام شد و دستگاه‌های اجرایی موظف به برداشتن موانع احتمالی سرمایه‌گذاری هستند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: تعداد زیادی از طرح‌های جهش تولید استان در سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید که با تکمیل این طرح‌ها زمینه اشتغال و رونق کسب و کار در منطقه هموارتر خواهد شد.

شریفی‌نژاد اضافه کرد: اجرای طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی برای خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به آحاد جامعه به‌طور جدی در استان سمنان پیگیری شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان افزود: از تلاش‌های نهاد ریاست جمهوری که با جدیت پیگیر طرح‌های اقتصادی استان است نهایت قدردانی را دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما