شناسهٔ خبر: 45723050 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دولت صرفه جویی 4 هزار میلیارد تومانی را در بودجه 1400 پذیرفته است

نماینده ساری در مجلس گفت: دولت در لایحه اصلاحی بودجه 1400 صرفه جویی 4 هزار میلیارد تومانی در جداول را پذیرفته است ولی مجلس 4 سال فرصت دارد تا اصلاح ساختار را عملیاتی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی بابائی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 28 بهمن) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی کلیات لایحه بودجه با تغییرات اصلاحی دولت برای سال 1400 در موافقت با کلیات این لایحه اظهار داشت: دولت 6 بند مدنظر را لایحه بودجه 1400 اصلاح و میزان فروش نفت را واقعی کرده و صرفه جویی در جداول بالغ بر 4 هزار میلیارد تومان را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه دولت چارچوب و سقف مناسبی درباره حقوق و دستمزد در نظر گرفته افزود: کاهش انتشار اوراق مشارکت از جمله خواسته‌های مخالفین بودجه بود که در اصلاحیه 50 هزارمیلیارد تومان انتشار اوراق کاهش یافته است از سوی دیگر در بودجه درآمدهای پایدار و ثابت لحاظ شده است.

نماینده ساری در مجلس تصریح کرد: در اصلاحیه دولت سهم صندوق از فروش یک میلیون بشکه 20 درصد و بالاتر از آن 38 درصد لحاظ شد؛ نمی توان کاری که در 40 سال انجام نشده است را در 6 ماه محقق کرد و توقع جامعه را بالا برد.

وی با بیان اینکه 4 سال فرصت دایم تا اصلاح ساختار را عملیاتی کند اظهار داشت: مجلس و دولت باید کشور را عاقلانه عدالت کنند. 

انتهای پیام/ 

نظر شما