شناسهٔ خبر: 45700892 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تیم منتخب هفته پانزدهم: سپاهان با بیشترین نماینده

سپاهان با سه بازیکن در تیم منتخب هفته بیشترین سهم را دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر هم با انجام ۸ دیدار در دو روز مختلف پیگیری شد و در این هفته هم برخی بازیکنان عملکرد خوبی در ترکیب تیم هایشان داشتند که تیمی منتخب از این افراد تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

توانست روز خوبی را مقابل استقلال برای خود و تیمش رقم بزند و چند موقعیتی که روی دروازه سپاهان ایجاد شد را به خوبی مهار کرد تا یک کلین شیت ارزشمند در بازی شش امتیازی داشته باشد.

 

مدافع؛ سید جلال حسینی (پرسپولیس)

مثل همیشه سرحال و آماده و در خدمت تیمش است. حسینی در بازی با پیکان برای تیمش گلزنی نکرد ولی یک‌ گل خرید تا تاثیر خودش را در این ۳ امتیاز گذاشته باشد و در بین برترین های تیمش قرار بگیرد.

 

مدافع: سیروس صادقیان (ماشین سازی)

علاوه بر موفقیت در امور دفاعی، نفوذهای خوبی هم داشت و توانست برای تیمش در دیدار مقابل صنعت نفت گلزنی کرده و برتری تیمش را رقم بزند و بهترین بازیکن ماشین سازی لقب بگیرد.

 

مدافع: محمدرضا خانزاده (تراکتور)

با بازگشتش به ترکیب تراکتور سرو سامانی به اوضاع خط دفاعی این تیم داده و در بازی مقابل سایپا

 

هافبک دفاعی: مهدی حسینی (آلومینیوم)

زدن دو گل برای یک بازیکن در پست هافبک دفاعی کار مهمی است که دلیل کافی برای حضور او در تیم منتخب محسوب می شود. حسینی نفر اول تیمش در برتری مقابل نفت مسجد سلیمان بود.

 

هافبک دفاعی: زبیر نیک نفس (فولاد خوزستان)

عملکرد خوبی مقابل شهر خودرو در ترکیب تیمش داشت و علاوه بر چند پاس کلیدی که داد توانست برای تیمش هم گلزنی کند تا برتری در این دیدار حساس را رقم زده باشد.

 

هافبک میانی: حمید بوحمدان (تراکتور)

از آن دست بازیکنانی است که کاملا در خدمت تیم است و بازی او چندان به چشم نمی آید ولی گل زیبایی که به سایپا زد توانست یک برد برای تراکتور بعد از دو شکست به همراه داشته باشد و این تیم با پیروزی نیم فصل را به پایان برساند.

 

هافبک هجومی: سروش رفیعی (سپاهان)

این روزها حسابی روی اوج است و تبدیل به همان هافبک خطرناک و زهرداری شده که در دوران اوجش در پرسپولیس می‌دیدیم. رفیعی عملکرد درخشانی مقابل استقلال داشت و یک گل هم به ثمر رساند.

 

هافبک هجومی: قائم اسلامی خواه (مس رفسنجان)

مس رفسنجان عملکرد تیمی خوبی مقابل ذوب آهن داشت ولی اگر بخواهیم یک نفر را به نمایندگی از این تیم انتخاب کنیم قائم اسلامی خواه است که برای تیمش گلزنی کرد و در طول بازی هم مهره تاثیرگذار و کم اشتباهی بود.

 

مهاجم: سجاد شهباززاده (سپاهان)

ستاره بی چون و چرای سپاهان در نیم فصل نخست بود و در روز بازی با استقلال هم با یک گل زده و تاثیر گذاری روی گل دیگر بهترین بازیکن تیمش بود و در بین برترین های هفته جای گرفت.  

مهاجم: گادوین منشا (گل گهر )

این روزها حسابی در متن جنجال‌ها و حواشی قرار دارد و حرکت عجیبش بعد از گلزنی به نساجی سوژه رسانه‌ها شده است و باعث محرومیت موقتش شد. منشا گل خوبی برای تیمش به ثمر رساند و از لحاظ فنی روز خوبی داشت.

lineup (1)

نظر شما