شناسهٔ خبر: 45691115 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان وام اشتغال به معتادان بهبود یافته در استان همدان

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت:۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون به معتادان بهبود یافته در استان پرداخت شده است.

صاحب‌خبر -
تاریخ انتشار ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۵۰
کد خبر ۷۶۶۵۵۶۰
دانلود PDF

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت:۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون به معتادان بهبود یافته در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,مهدی دیناری,مدیرکل سازمان بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه اشتغال بعد از درمان معتادان یکی از عوامل مهم جلوگیری از بازگشت مجدد آنان به اعتیاد است، افزود: ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از ابتدای امسال تاکنون به ۳۱۸معتاد بهبود یافته پرداخت  شده که ازاین میزان هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به ۱۵۳ نفر از معتادان بهبود یافته ساکن در مناطق روستایی استان پرداخت شده است.

او افزود: تسهیلات اشتغال زایی یک تا سه سال بعد از درمان معتادان و با اطمینان از پاکی و سلامت کامل فرد برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و همچنین توسعه روستایی پرداخت می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان همدان بیان کرد: همچنین با هدف افزایش مهارت معتادان بعد از طی مراحل ترک اعتیاد، تفاهم نامه‌ای بین اداره بهزیستی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای منعقد شده تا دوره‌های آموزشی ویژه‌ای نیز برای مهارت آموزی این افراد در راستای ایجاد مشاغل پایدار و مولد برگزار شود.

انتهای پیام/غ

نظر شما