شناسهٔ خبر: 45684375 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

شرکت آریان کیمیا تک به بازار می‌آید

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در فهرست نرخ‌های بورس اوراق بهادار است و در لیست انتظار عرضه اولیه سهام قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -


به گزارش بورس نیوز، با توجه به موافقت هیئت پذیرش اوراق بهادار در جلسه مورخ ۱۶ / ۰۷ / ۱۳۹۹ با پذیرش سهام شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک (سهامی عام) در بورس اوراق بهادار تهران و با عنایت به احراز موارد تعیین شده در مصوبه مزبور از سوی آن شرکت؛ از تاریخ ۲۵ / ۱۱ / ۱۳۹۹ شرکت مذکور به عنوان پانصد و هشتاد و دومین شرکت پذیرفته شده در ﺑﺨﺶ «محصولات شیمیایی»، گروه «ساخت سایر محصولات شیمیایی» و طبقه «تولید شویندهها، فرآورده‌های بهداشتی، عطر و محصولات آرایشی» با کد صنعت «۴۴۲۴» و نماد «کیمیاتک، KIMIATEK» در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج می‌شود.

شرکت دارویی، آرایشی و بهداشتی آریان کیمیا تک با سرمایه ۱۵۰۰ میلیارد ریالی در فهرست نرخ‌های بورس اوراق بهادار بوده و در لیست انتظار عرضه اولیه سهام قرار گرفته است.

این شرکت مالکیت شش برند مشهور را در در اختیار دارد. مای، شون، الارو و نئودرم، کالیستا و نوت از جمله برند‌های مطرح آرایشی و بهداشتی تحت فعالیت این شرکت هستند. همچنین گروه صنعتی گلرنگ با ۳۸.۷ درصد مالکیت، سهامدار عمده شرکت محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

عواملی که بازار را به سمت بالا سوق داد

نظر شما