شناسهٔ خبر: 45671987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای و دیگر اخبار کوتاه خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: هشت کلاهبردار حرفه ای با سه میلیارد و ۵۹۵ میلیون ریال کلاهبرداری در استان دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی روز شنبه اظهار داشت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی با شیوه هایی از جمله فروش ملک، کارت به کارت و جعل چک از آنان کلاهبرداری کرده اند.
وی افزود: در تحقیقات انجام شده این افراد به ۳۳ فقره کلاهبرداری اعتراف کردندو در نهایت به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری ۲۰ سارق حرفه ای

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: ۲۰ سارق حرفه‌ای با ۸۲ فقره انواع سرقت در استان دستگیر شدند.

سردار علیرضا مظاهری گفت: دریک هفته گذشته تا کنون با اعلام چندین مورد سرقت و با انجام اقدامات فنی و پلیسی و همچنین رصد لحظه ای محل های وقوع سرقت، ماموران موفق شدند محل اختفای این افراد را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه این متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۸۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند، گفت: سرقت از منزل، مغازه، قطعات خودرو، اماکن خصوصی، موتورسیکلت از جمله سرقت های انجام شده توسط این افراد بود.

حدودچهار تن سنگ معدنی قاچاق در اسفراین کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی  اسفراین از کشف سه تن و ۸۶۸ کیلوگرم سنگ معدنی غیر مجاز به ارزش بیش از ۳۰۹ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.
 سرهنگ سید سعید عزیزی گفت: فردی با هویت معلوم اقدام به برداشت غیر مجاز سنگ معدن از منطقه حفاظت شده آلبلاغ کرده و در یک دامداری در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دپو می‌کرد.
وی با اشاره به اینکه ماموران  در بازرسی از محل مورد نظر سنگ معدنی از نوع سرب را کشف کردندافزود: متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد .

کشف اسلحه ۲ لول و دوربین شکاری 

رییس اداره حفاظت محیط زیست جاجرم گفت:محیط بانان پناهگاه حیات وحش میاندشت در حین گشت و کنترل متوجه حضور چند نفر شکارچی شده که پس از تعقیب و گریز متخلفین قبل از اقدام به شکار  سلاح و دوربین خود را رها و از محل متواری شدند.

صفرزاده افزود: با توجه به شناسایی این افراد توسط محیطبانان، متخلفین با حضور در اداره حفاظت محیط زیست جاجرم خود را معرفی کردند.

پناهگاه حیات وحش میاندشت و پارک ملی ضامن آهو در جاجرم واقع شده و زیستگاه گونه های شاخص جانوری مانند آهو، یوزپلنگ، کفتار، خرگوش ، هوبره، روباه  و گراز  است.

نظر شما