شناسهٔ خبر: 45666087 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فینال «عصرجدید» عید مبعث پخش می‌شود

فینال فصل جدید برنامه «عصرجدید»، عید مبعث روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، مردم با رای به اجرای محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم را مشخص می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، امشب با پخش آخرین برنامه اعلام نتایج از مرحله نیمه‌نهایی عصرجدید، تکلیف دو فینالیست دیگر از این برنامه مشخص خواهد شد. 

گروه ستاره هشتم، گروه جوانمردان ایران‌زمین و گروه فرشتگان نینجا تا اینجا به رقابت نهایی مسابقه تلویزیونی عصرجدید رسیده‌اند و امشب از برنامه چهارم، بین عرفان طهماسبی و بهاره سرگلزایی و از برنامه پنجم، بین علی فریادی و گروه مجاز، رای مردم تعیین خواهد کرد که کدام دو اجرا، ترکیب پنج فینالیست را کامل می‌کنند. 

این برنامه پارسا خائف و امیرحسین اسکندری‌نیا، دو خواننده محبوب را که در صحنه عصرجدید درخشیدند به عنوان مهمان، روی صحنه می‌آورد. 

پخش عصرجدید تا پایان سال، با ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله مستند فینالیست‌ها و باشگاه مهارت، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ادامه دارد. 

نتایج فینال و قهرمان، یک روز مانده به سال تحویل و در یک ویژه‌برنامه، به بینندگان این رقابت تلویزیونی معرفی خواهد شد. تکلیف مقام‌های دوم تا پنجم هم در همین ویژه برنامه نوروزی مشخص می‌شود.

نظر شما