شناسهٔ خبر: 45660580 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

بازدید رئیس کمیته ملی المپیک از فدراسیون نجات غریق و غواصی

حیدری: دغدغه اصلی ما ناجیان غریق و وضعیت معیشتی آن‌هاست/ صالحی امیری: رشته‌های نجات غریق و غواصی فراتر از بحث سکو هستند

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: حوزه نجات غریق نمادی از عمل انسانی و خیرخواهانه است و حوزه غواصی هم به‌لحاظ تخصصی جذاب است و هم در ابعاد توسعه محیط‌زیستی.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به‌همراه مجید کیهانی عضو هیئت‌رئیسه کمیته با حضور در محل فدراسیون نجات غریق و غواصی از این فدراسیون بازدید کرد.

در این بازدید مهدی حیدری رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی اظهار داشت: مشکلات و موانعی در راه فدراسیون نجات غریق و غواصی وجود دارد اما ادامه دهنده مسیر روسای قبلی خواهیم بود. با آسیب‌شناسی گذشته، در تلاشیم که همان مسیر را با اصلاحات قوی‌تر و بهتر ادامه دهیم.

وی ازود: خواهش دارم که به وضعیت سواحل ما رسیدگی شود و ناجیان ما از سمت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک حمایت شوند. دغدغه اصلی ما همان ناجیان غریق و وضعیت معیشتی آن‌هاست.

رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در این بازدید گفت: باید از جانب کمیته ملی المپیک از همه کسانی که در این فدراسیون بوده‌اند، تقدیر و تشکر داشته باشم. خوشبختانه کسی برای ریاست انتخاب شد که عضوی از این خانواده است. این فدراسیون به دو جهت اهمیت دارد؛ در حوزه نجات غریق نمادی از عمل انسانی و خیرخواهانه است و در حوزه غواصی هم به‌لحاظ تخصصی جذاب است و هم در ابعاد توسعه محیط‌زیستی. این رشته‌ها فراتر از بحث سکو هستند.

وی افزود: محور کار این فدراسیون آموزش است که نقش قلب فدراسیون نجات غریق و غواصی را دارد. وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک از هیچ کمکی به توسعه این رشته‌ها که عملی خیرخواهانه و انسانی‌ست، دریغ نمی‌کنند.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: در مجمع قبلی این فدراسیون یکی از اعضای مجمع کمیته ملی المپیک شد که یک قدم روبه‌جلو است. سرعت حرکت فدراسیون به‌سمت اهداف عالی بالاتر خواهد رفت.

انتهای پیام/


 

نظر شما