شناسهٔ خبر: 45653419 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

شرایط سخت کشتی گیران در ایام کرونایی

رئیس فدراسیون کشتی با بیان اینکه اردوها و لیگ در شرایط سختی برگزار می شود، گفت: با وجود شریط سخت کرونایی اردوها تشکیل شده و مصصم هستیم در مسابقات با قدرت حضور داشته باشیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
"علیرضا دبیر" در گفتگو با نبض ورزش از حضور ۸۵ نفری اعضای تیم ملی آزاد و فرنگی در اردوی قرنطینه گفت و افزود: بعلت شرایط خاص کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حضور اعضای تیم ملی و کادر همراه در قرنطینه بسیار سخت و پر هزینه است.

رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به سابقه زندگی قهرمانی خود گفت: زندگی قهرمانی مملو از ریاضت است، هرکس از نظر روحی و بدنی قویتر باشد ماندگار‌تر است. کسی می‌تواند موفق و صاحب مدال شود که در این فرصت حدود هشت ماهه باقیمانده تا المپیک تاب و تحمل بیشتری داشته باشد.

دبیر با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: آنچه که در حال حاضر مهم است حضور در مسابقات المپیک است. بر اساس المپیک اردو‌ها تشکیل و مسابقات برگزار می‌شود.

او با بیان سه وزنی که در کشتی آزاد و فرنگی سهمیه گرفته اند، افزود: انتخاب وزن‌های مختلف بر اساس داشتن سهمیه متفاوت است.
رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به اینکه تمام باشگاههای کشتی در کشور بسته است و این موضوع در آمادگی جسمانی کشتی گیران تاثیر گذار است، گفت: بار چند ماهه تعطیلی باشگاهها را لیگ کشتی کشید. در تمرینات لیگ و مسابقات انتخابی بدن کشتی گیران آماده تر شد.
پیش کسوت کشتی آزاد با بیان اینکه مسابقات انتخابی برای تمام اوزان برگزار می شود، گفت: کشتی گیران بر اساس توانایی و نتایج مطلوب در یکسال گذشته در مسابقات انتخابی شرکت می کنند.
او با بیان مسابقان بین المللی پیش رو گفت: مسابقات جام تختی در اردیبهشت ماه آینده برگزار می شود.
 
دبیر ضمن تشکر از آقایان "بنا" و "محمدی"سرمربیان تیم فرنگی و ملی آزاد گفت: درصددیم که مسابقات انتخابی اجرا شود.
او با تاکید بر اینکه عدالت در مسابقات انتخابی تیم ملی باید اجرا شود، گفت: مدیر تیم های ملی باید کسی باشد که تعامل گر باشد. آقای کاوه بهترین گزینه ای است که پا به پای کشتی گیران در اردوها حضور دارد و کمک حال فدراسیون و کادر مربیگری است.
او گفت: رابطه "محمد بنا" با "حمید سوریان" رابطه پدر و پسری است.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: کشتی گیران مدال دار و صاحب رتبه نباید از کشتی فاصله بگیرند و خود را برای مدیریت ورزش کشور در آینده آماده کنند.
<div id="video-display-embed-code_355835" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/810335/355835?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما