شناسهٔ خبر: 45651315 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

نویدکیا: استقلال اگر تیم خوبی نبود الان صدرنشین نبود/ بازیکنی را به زور نگه نمی‌دارم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: استقلال بازیکنان خوبی دارد، کادر خوبی این تیم را هدایت می‌کند و اگر غیر از این بود، صدرنشین نبودند. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*فردا با صدرنشین لیگ بازی داریم. استقلال همیشه چه در شرایط بد و چه در شرایط خوب جزو تیم‌های خوب ایران بوده و قابل احترام است. آخرین بازی ما در نقش جهان، با شکست مقابل شهرخودرو همراه بود به همین خاطر دوست داریم فردا یک بازی خوب انجام دهیم.

*این واقعیت را می‌دانیم که همیشه بازی‌های سپاهان و استقلال زیباست و اغلب با گل همراه است. می‌دانیم که هواداران نیستند، اما اگر روال همیشه باشد بازی زیبایی خواهد شد. استقلال تیم خوبی است، بازیکنان خوبی دارد، کادر خوبی این تیم را هدایت می‌کند و اگر غیر از این بود، صدرنشین نبودند.

*می‌دانم که کار سختی برای گرفتن امتیاز داریم و روز سختی پیش روی ما خواهد بود. امیدوارم که هر تیمی شایسته‌تر بود امتیاز کامل این بازی را بگیرد و وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

*استقلال در خط حمله شرایط خوبی دارد و ما هم در خط دفاعی سعی کردیم خودمان را ترمیم کنیم. روی نقاط ضعف‌مان کار کرده‌ایم. وقتی رقبا مقابل هم قرار می‌گیرند، تمام بازیکنان و کادر صد درصد تلاش خود را می‌گذارند و این خیلی نگران کننده نیست. در فوتبال ما چیزی نگران کننده است که فکر می‌کنید بازی راحتی دارید و آن زمان شما باید نگران وضعیت‌تان باشید. ما برای بازی با استقلال سعی می‌کنیم که این تیم را به خوبی کنترل کنیم و کار خودمان را پیش ببریم.

*من هیچ لیست خروجی ندارم که بازیکنی را کنار بگذارم اما اعتقادم این است که اگر بازیکنی نخواهد بماند به زور او را در تیم نگه نمی‌دارم. این نگرش من در قبال بازیکنان جوان یا باتجربه فرقی نمی‌کند. هر زمانی که با من صحبت کردند همین صحبت را گفته‌ام و لیست خروجی نخواهم داشت مگر اینکه خودِ بازیکن نخواهد بماند.

*ولیسیانی واقعا بازیکن خوبی است ولی الان او را نداریم. ما 4 دفاع وسط داریم که هر کدام بهترین‌های ایران هستند، اگر یکی از آنها نباشد قطعا بقیه کمک می‌کنند و در این خصوص هیچ نگرانی ندارم.

*ما سبک خاصی بازی می‌کنیم و دوست داریم راه خودمان را برویم. اینکه به خاطر یک بازی ساختارمان را عوض کنیم جزو اعتقادات من نیست. دیدید که بازیکنان ما در بازی با شهرخودرو بی محابا حمله کردند چون می‌خواستند به صدر جدول بروند و همین موضوع باعث شد دو گل خیلی بد بخوریم.

*ما باید با منطق حمله و دفاع کنیم. اگر واقعا تیم خوبی هستیم باید صبور باشیم. اینکه ما نیاز به برد داریم نباید باعث شود هر لحظه حمله کنیم و سعی می‌کنیم تجربه بازی با شهرخودرو را تکرار نکنیم.

*احتمالا کی‌روش در لیست ما نیست چون از ناحیه عضله درد دارد. البته او مشکلی ندارد و می‌توانست در کنار ما باشد ولی چون می‌خواستیم مصدومیت او تکرار نشود به وی استراحت دادیم.

*امیدوارم فوتبال جذابی صورت بگیرد و هواداران هر دو تیم که از خانه مسابقه را تماشا می‌کنند از بازی دو تیم لذت ببرند.

انتهای پیام/

نظر شما