شناسهٔ خبر: 45647692 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

واکنش تهیه کننده «شبی که ماه کامل شد» به صحبت‌های وزیر اطلاعات:

هرگز از منابع و سرمایه دولتی و یا نهادهای حکومتی استفاده نکردیم

محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده‌ی فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» امروز درباره‌ی تولید این اثر، در صفحه‌ی اینستاگرام خود متنی را منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، این تهیه‌کننده در صفحه‌ی شخصی خود در فضای مجازی نوشت: 

درخصوص حواشی جدید فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» لازم می‌دانم نکات زیر را به اطلاع مردم عزیز برسانم: 

۱- برای تولید فیلم «شبی که ماه کامل شد» هرگز از منابع و سرمایه دولتی و یا نهادهای حکومتی مشارکتی دریافت نشده و از هیچ سرمایه و سرمایه‌گذاری که دچار شائبه از منظر حقوقی و افکار عمومی باشد نیز استفاده نگردیده است. این فیلم با سرمایه بخش خصوصی و نیز با پیش فروش و فروش رایت‌هایش تولید شده است. همچنین اگر اسناد و مدارکی در رد این ادعا وجود دارد از انتشار آن استقبال می‌کنیم. 

۲- انتخاب سوژه‌ی ملتهب فیلم (سرگذشت زنی که گرفتار تفکرات ارتجاعی تکفیری‌ها می‌شود) از طرف کارگردان، سرآغاز پروسه‌ای برای تحقیقات شد و به منظور تکمیل طرح اولیه از طریق حراست وزارت ارشاد، مشاوری برای تکمیل پروسه تحقیقات معرفی گردید و این امری طبیعی و بدیهی است چرا که بخشِ عمده‌ای از داده‌ها و معلومات به دلایلی واضح در دسترس نیست. 

بنابراین گزارش؛ پیش از این سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در گفتگوی تلویزیونی از حمایت این وزارت‌خانه در ساخت چندین فیلم و سریال سخن گفت که یکی از این آثار «شبی که ماه کامل شد» بود.

نظر شما