شناسهٔ خبر: 45645526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال برگزار می‌شود؛

رقابت سپاهان- استقلال/ فینال نیم فصل در نقش جهان

در حساس‌ترین دیدار هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ برتر فردا تیم‌های سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، فردا از ساعت ۱۷:۱۰ تیم‌های سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال

شنبه، ۲۵ بهمن ماه، ساعت ۱۷:۱۰

ورزشگاه: نقش جهان

داور: وحید کاظمی

پخش زنده: شبکه سه

آخرین رویارویی: استقلال ۲- سپاهان یک

فینال نیم فصل در نقش جهان

تیم‌های اول و دوم جدول رده بندی در حالی فردا در ورزشگاه نقش جهان رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند که هر دو تیم فصل نسبتاً خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و فردا برای تصاحب صدر در پایان نیم فصل نخست رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

سپاهان با محرم نویدکیا در این فصل از رقابت‌ها در قواره یک تیم مدعی ظاهر شده است، شاگردان نویدکیا علاوه بر اینکه در امتیازگیری عملکرد مناسبی داشته‌اند از لحاظ سبک بازی و فوتبالی که به نمایش می‌گذارند نیز توجهات بسیاری از اهالی فوتبال را به خود جلب کرده‌اند و کاملاً با شایستگی در جمع مدعیان قهرمانی قرار گرفته‌اند.

طلایی پوشان در هفته‌های گذشته همانند کل نیم فصل روزهای پر فراز و نشیبی را داشته‌اند، آنها هفته گذشته در دربی اصفهان موفق شدند تیم همشهری را با ۳ گل شکست دهند اما دو هفته قبل در نقش جهان شکست غافلگیر کننده‌ای را برابر شهرخودرو متحمل شدند تا در آن هفته شانس صدرنشینی را از دست بدهند و از رقبای مستقیم خود برای قهرمانی عقب بیفتند. این در حالی بود که سپاهان ۵ روز قبل صنعت نفت را در آبادان شکست داده بود و گام بلندی برای صدرنشینی در پایان نیم فصل برداشته بود.

در سوی دیگر اما اوضاع کمی متفاوت است، محمود فکری در استقلال به اعتقاد بسیاری از کارشناسان هرچند از نظر امتیازگیری خوب عمل کرده است و در صدر جدول قرار دارد اما شکل فوتبالی که استقلال ارائه می‌دهد بعضاً به مذاق خود هواداران استقلال نیز خوش نیامده است و این موضوع انتقادات فراوانی را با وجود صدرنشینی به استقلال تحمیل کرده است.

آنچه پیرامون استقلال در طول این فصل وجود داشته است حاشیه‌ای بوده است که چه مدیریت، چه کادر فنی و چه بازیکنان بزرگ تیم بر این تیم تحمیل کرده‌اند و هفته‌ای نبوده است که یک بحث حاشیه‌ای از استقلال نقل محافل نشده باشد. با وجود همه این مسائل اما استقلال در قامت یک مدعی ظاهر شده است و تا پایان هفته چهاردهم صدرنشین جدول رده بندی است.

دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که غایبان سرشناسی برای بازی فردا دارند، در سپاهان مهدی کیانی به دلیل مسائل انضباطی و رسول نویدکیا و علی مصلح نیز به دلیل مصدومیت قطعاً بازی را از دست داده‌اند اما وضعیت مصدومیت کی‌روس استنلی نیز مشخص نیست و به احتمال فراوان او هم دیگر غایب سپاهان در بازی فردا است.

در استقلال نیز آن طور که این باشگاه اعلام کرده است دو بازیکن سرشناس این تیم یعنی شیخ دیاباته و داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت در دیدار با سپاهان حضور نخواهند داشت.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، عزت الله پورقاز، محمد نژاد مهدی، محمد کریمی، جلال الدین علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده

ترکیب احتمالی استقلال:

محمد رشید مظاهری، عارف غلامی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور، محمد نادری، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

نظر شما